Prehľad jednotiek: Rozdiel medzi revíziami

Zo stránky Tribalwars Wiki SK
Jump to navigation
Riadok 3: Riadok 3:


== [[Šermiar]] ==
== [[Šermiar]] ==
Šermiar je vhodný na obranu proti pechote. Je relatívne pomalý.
Šermiar je vhodný na obranu proti pechote. Je relatívne pomalý. Najefektívnejší je proti útočnej pechote a lukostrelcom na koni.


== [[Sekerník]] ==
== [[Sekerník]] ==

Verzia z 16:12, 8. december 2010

Kopijník

Kopijníci sú jednoduchou jednotkou. Sú mimoriadne efektívni pri obrane proti jazdcom na koňoch.

Šermiar

Šermiar je vhodný na obranu proti pechote. Je relatívne pomalý. Najefektívnejší je proti útočnej pechote a lukostrelcom na koni.

Sekerník

Sekerníci sú silná útočná jednotka. S búrlivým krikom sa ženú títo divokí bojovníci vpred proti nepriateľským vojskám. Táto jednotka je najefektívnejšia voči kopiníkom.

Lukostrelec

Lukostrelec je efektívny obranca. Je schopný svojimi šípmi preraziť aj najlepšie brnenie. Táto jednotka sa najčastejšie vystavavá u hráčov alebo dedín na , ktoré sa útočí len veľmi zriedka a to preto ,lebo je veľmi náročná na dobu výstavby a suroviny. V obrane je najefektívnejšia proti útočnej pechote alebo ľahkej jazde. Jeho slabina sú útoky s lukostrelcami na koňoch.

Špeh

Špehovia sa dokážu vkradnúť do nepriateľských dedín a získať informácie o surovinách, budovách a vojenskej sile. Aby iný hráč dedinu nevyšpehoval tak v obrane potrebujete 2-jnásobné množstvo špehov

Ľahká jazda

Ľahká jazda je vhodná na vykonanie neočakávaného útoku na dediny protivníka.Je to útočná jednotka a jej slabosťou pri útoku sú kopijníci a lukostrelci.Veľmi často sa taktiež využíva na plienenie prázdnych dedín ,ktorým je účelom získať suroviny.

Lukostrelec na koni

Lukostrelec na koni a jeho presné strely sa hodia k napadnutiu nepriateľských lukostrelcov, stojacich na opevnení.

Ťažká jazda

Ťažká jazda je elita tvojich jednotiek. Väčšina jazdcov je šľachtického pôvodu, disponujú tvrdými zbraňami a sú dobre obrnení. Táto jednotka sa využíva najme pri rýchlom podporovaný iných dedín ako obrana jednotka

Baranidlo

Baranidlo Ťa podporí v útokoch pri narušovaní opevnenia, postaveného v nepriateľskej dedine.

Katapult

Katapult sa hodí najmä na poškodzovanie budov protivníka ale pri získaný paladinouho predmetu - Aletheianine výstražné ohne a pri jeho následnom použitý pri obrane je tá najsilnejšia jednotka v Divokých Kmeňoch

Paladin

Urodzený Paladin chráni tvoju dedinu a tvojich spojencov pred nepriateľskými útokmi. Každý hráč môže mať len jedného Paladina.

Šľachtic

Šľachtic vďaka útokom znižuje oddanosť voči pôvodnej šľachte v nepriateľskej dedine. Nakoniec sa môžeš dediny zmocniť a dedina bude pod tvojou kontrolou. Náklady na Šľachtica rastú s každou dobytou dedinou, s každým už vyrobeným Šľachticom alebo Šľachticom v produkcii.