Prehľad jednotiek

Zo stránky Tribalwars Wiki SK
Verzia z 10:59, 1. november 2011, ktorú vytvoril Darddy (diskusia | príspevky) (Úprava textu)
Jump to navigation

Kopijník

Unit spear 60.png

Kopijníci sú jednoduchou jednotkou. Sú mimoriadne efektívni ľahkej jazde a ich slabina sú sekerníci.

Šermiar

Unit sword 60.png

Šermiar je vhodný na obranu proti pechote. Je relatívne pomalý. Najefektívnejší je proti útočnej pechote a lukostrelcom na koni.

Sekerník

Unit axe 60.png

Sekerníci sú silná útočná pechota. S búrlivým krikom sa ženú títo divokí bojovníci vpred proti nepriateľským vojskám. Táto jednotka je najefektívnejšia voči kopijníkom.

Lukostrelec

Unit archer 60.png

Lukostrelec je efektívny obranca. Je schopný svojimi šípmi preraziť aj najlepšie brnenie. Táto jednotka je náročná na dobu výstavby a suroviny, ale na druhej strane má silnú obranu proti jazde a pechote. Jeho slabina sú útoky s lukostrelcami na koňoch.

Špeh

Unit spy 60.png

Špehovia sa dokážu vkradnúť do nepriateľských dedín a získať informácie o surovinách, budovách a vojenskej sile. Aby iný hráč dedinu vyšpehoval, potrebuje viac ako polovicu množstva špehov v nepriateľovej dedine, ale toto pravidlo nemusí platiť na všetkých svetoch, závisí to aj od nastavenia daného sveta.

Ľahká jazda

Unit light 60.png

Ľahká jazda je vhodná na vykonanie neočakávaného útoku na dediny protivníka. Je to útočná jednotka a jej slabosťou pri útokukopijníci a lukostrelci. Veľmi často sa taktiež využíva na plienenie prázdnych dedín, kedy dokáže vylúpiť veľa surovín, čiže na tzv. farming.

Lukostrelec na koni

Unit marcher 60.png

Lukostrelec na koni a jeho presné strely sa hodia k napadnutiu nepriateľských lukostrelcov, stojacich na opevnení.

Ťažká jazda

Unit heavy 60.png

Ťažká jazda je elita tvojich jednotiek. Väčšina jazdcov je šľachtického pôvodu, disponujú tvrdými zbraňami a sú dobre obrnení. Táto jednotka sa využíva najme pri rýchlom podporovaný iných dedín ako obranná jednotka.

Baranidlo

Ram new.png

Baranidlo pomôže v útokoch pri narušovaní opevnenia, postaveného v nepriateľskej dedine.

Katapult

Catapult new.png

Katapult sa hodí najmä na poškodzovanie budov protivníka. Pri použití predmetu Aletheianine výstražné ohne sú katapulty najsilnejšou obrannou jednotkou v hre.

Paladin

Knight new.png

Urodzený Paladin chráni tvoju dedinu a tvojich spojencov pred nepriateľskými útokmi. Každý hráč môže mať len jedného Paladina. Paladin získava predmety, ktoré posilňujú tvoje jednotky.

Šľachtic

Snob new.png

Šľachtic vďaka útokom znižuje oddanosť voči pôvodnej šľachte v nepriateľskej dedine. Nakoniec sa môžeš dediny zmocniť a dedina bude pod tvojou kontrolou. Náklady na Šľachtica rastú s každou dobytou dedinou, s každým už vyrobeným Šľachticom alebo Šľachticom v produkcii.

Domobrana

Militia.png

Domobrana je nová jednotka, ktorá slúži hlavne na Začiatku hry. Táto jednotka je obranná a nedá sa nikde posielať. Zvolať ju môžete v Sedliackom dvore. Na 1 stupeň Sedliackeho dvora jej môžete vytvoriť 20 a to až do stupňa 15. Takže na stupni 15 môžete povolať celkom 300 domobrany. Zvolať domobranu môžete len na 6 hodín. Cena domobrany nie je žiadna, ale spomalí Vám produkciu surovín na 50%. Pokiaľ máte viac ako 2 dediny, domobrana sa už nedá zvolať.