Morálka: Rozdiel medzi revíziami
Bez shrnutí editace |
Bez shrnutí editace |
||
Riadok 6: | Riadok 6: | ||
Kalkulátor morálky nájdeš v simulátore. Proste len pridaj koordináty, alebo body tvojho súpera, potom svoje body a dostaneš výslednú morálku. | Kalkulátor morálky nájdeš v simulátore. Proste len pridaj koordináty, alebo body tvojho súpera, potom svoje body a dostaneš výslednú morálku. | ||
[[Súbor: | [[Súbor:Moralka 2.JPG]] | ||
[[Category:Systém boja]] | [[Category:Systém boja]] |
Aktuálna revízia z 11:37, 16. júl 2011
Morálka je ochranný faktor pre nových hráčov. Vypočítava sa na základe bodov útočníka a obrancu. Väčšinou mávaš 100% morálku, ale keď zaútočíš na hráča, ktorý má menej bodov ako ty, dostaneš k morálke postih. Ak máš napr. voči niekomu morálku 45%, znamená to, že tvoje vojenské jednotky budú útočiť s bojovou silou zníženou o 55%, miesto ich plného výkonu. Ak menší hráč zaútočí na väčšieho, nie je k tomu žiadny bonus k útoku. Maximálna morálka je 100%.
Čas hrá tiež úlohu vo vypočítavaní morálky. K tomu sa používa čas, kedy sa hráč pridal do sveta, začal v nom hrať. Hráč, ktorý začal napríklad veľmi dávno, ale má málo bodov, nevytvorí voči tebe, ak sa naňho rozhodneš zaútočiť, taký postih, ako budeš mať voči hráčovi, ktorý len teraz začal.
Kalkulátor morálky nájdeš v simulátore. Proste len pridaj koordináty, alebo body tvojho súpera, potom svoje body a dostaneš výslednú morálku.