Vysvetlivky k verzii 8.0: Rozdiel medzi revíziami

Zo stránky Tribalwars Wiki SK
Jump to navigation
Riadok 776: Riadok 776:
[[Súbor:23 filtre 4.jpg|thumb|50px]]
[[Súbor:23 filtre 4.jpg|thumb|50px]]


=='''Informácie o dedine sa dajú vo zverejnených oznámeniach skryť'''==
[[Informácie o dedine sa dajú vo zverejnených oznámeniach skryť]]
 
Odteraz máte možnosť skryť vo verejných oznámeniach súradnice vlastnej
a/alebo aj protivníkovej dediny.
 
To sa týka aj názvu oznámenia (bude upravené).
 
[[Súbor:24 zverejnenie 1.jpg|thumb|50px]]


='''Kmeň'''=
='''Kmeň'''=

Verzia z 20:38, 12. august 2012

Verzie hry


Úvod

Vážená herná komunita,

S novou hernou verziou, 8.0, vám prinášame množstvo zaujímavostí a vylepšení, ktoré môžete v hre objaviť. Že neviete, čo všetko sme si pre vás pripravili? V tejto téme nájdete stručný prehľad všetkých zmien, ktoré na vás v hre čakajú.


Všimli sme si, že čím sú svety staršie, tým sa viac zväčšujú aj kmeňové oblasti, častokrát do takých rozmerov, že minimapa je pre ne príliš malá a mapa sveta zase veľmi veľká. Rozhodli sme sa preto umožniť zmenu veľkosti minimapy. Teraz sa bude dať zväčšiť dokonca viac, ako dvojnásobne.



Dostávate priveľa oznámení – desiatky, stovky... tisíce? Potom je naozaj zložité, nájsť v tej hromade presne to, čo hľadáte. Kvôli častým požiadavkám sme do Vášho okna s oznámeniami pridali niekoľko ďalších filtrov. Stačí vybrať vhodné podmienky a nechať Vaše oznámenia, aby mizli, alebo sa zjavovali, presne tak, ako sa Vám zažiada. Môžete dokonca vyhľadávať konkrétne oznámenia - zadaním ich názvov!


O ďalších novinkách sa dozviete nižšie.

II.

Pridali sme BB-kód [claim]. Keď doň vložíte súradnice konkrétnej dediny, bude fungovať podobne, ako BB-kód [coord], s tým rozdielom, že pridá informácie o nárokovaní dediny. Takže ak bude dedina nárokovaná, zobrazí sa táto informácia spolu s nickom hráča, ktorý si ju nárokoval. Tento kód bude možné používať v kmeňovom fóre a vo vlastných poznámkach.


thumb


Vzhľadom k veľkej obľube zoraďovania dedín v náhľadoch (podľa budov alebo stupňov výskumu), sme sa rozhodli túto možnosť rozšíriť. Pridali sme niekoľko ďalších kritérií, podľa ktorých môžete zoradiť svoje dediny. Teraz budete môcť, mimo iného, zoraďovať dediny podľa počtu vojakov v kombinovanom náhľade, alebo podľa miesta v sedliackom dvore v náhľade produkcie.

2 zoradenie.jpg

Vylepšenie systému pozvánok

Je možné sa nechať pre daný svet zaznačiť do panelu predbežnej registrácie, ako aj pozvať priateľov do určitého úseku mapy. Nazýva sa to predregistrácia. Ako to funguje?

1) Zadajte v úvodnej stránke svoje prihlasovacie údaje (meno a heslo).

2) Kliknite na "Prihlásiť".

3) Zvoľte pod možnosť "Predregistrácia" pre daný svet.

Vorabreservierung-01.jpg


4) Na nasledujúcej stránke nájdete na pravej strane všetkých vašich "starých známych" (bývalých členov kmeňa), ktorých môžete pozvať pomocou kliknutia na možnosť "Pozvať", s ktorými chcete na zvolenom svete hrať. Hráči sa potom ocitnú po spustení sveta v blízkosti vašej začiatočnej dediny.

Vorabreservierung-02.jpg

5) Môžete tiež vybrať konkrétneho hráča, tak, že napíšete jeho meno do odpovedajúceho riadku v ľavej časti obrazovky. Je tu tiež možnosť pozvať vášho známeho tak, že poznáte jeho e-mailovú adresu a napíšete ju do odpovedajúceho poľa - príde mu potom pozvánka do hry.

Vorabreservierung-03.jpg

6) V hneď nasledujúcom okne môžete napísať správu, ktorá sa danému človeku pošle spolu s pozvánkou.

640px-Vorabreservierung-04.jpg

7) Akonáhle kliknete na možnosť "Pozvať", odošle sa pozvanie a vy budete vidieť jeho aktuálny status.

Voarbreservierung-05.jpg

8 ) Ak vás pozval nejaký hráč, obdržíte e-mail, v ktorom budete mať odkaz na stránku, ktorá vás presmeruje na pozvánku. Tam ju môžete prijať alebo zamietnuť.

3 predreg6.jpg


9) Ak chcete pozvánku prijať/schváliť, kliknite na "Prijať".

640px-Vorabreservierung-06.jpg

10) Aktuálny stav vašich prijatých a odoslaných pozvánok môžete vidieť v ľavom dolnom rohu.

640px-Vorabreservierung-07.jpg

Poznámka: Vaša dedina a dediny vašich priateľov, ktorých pozvete, sa umiestnia hneď po začatí sveta a akýkoľvek výber smeru (svetovej strany) neskôr nie je možný!

Tajomstvá moci - ukončenie sveta

V rebríčku odteraz môžete nájsť kolónku "Tajomstvá", kde môžete vidieť zoznam získaných, ako aj stratených Tajomstiev.

Geheimnis-01.jpg

Dediny, v ktorých sa Tajomstvá nachádzajú, sú označené na mape

Geheimnis-02.jpg

...tiež v minimape

Geheimnis03.jpg

...a tak isto v mape celého sveta:

Geheimnis-08.jpg

...označené malou vlajkou. Táto je žltá, keď dedina nepatrí žiadnemu kmeňu. Tie, ktoré potom vlastní kmeň, majú modrú vlajku:B5 blue.png

Ďalej nájdete rôzne informácie - či a kedy (a tiež aké) Tajomstvá má daná dedina, na nasledujúcich miestach:


- V informáciách o dedine
Geheimnis-04.jpg
- V náhľade dediny
Geheimnis-07.jpg
- V kombinovanom náhľade a v náhľade produkcie
Geheimnis-05.jpg
- V nádvorí
Geheimnis-06.jpg

Mapa

Kmeňový plánovač útoku

Členovia s právami zakladateľa, alebo vodcu kmeňa, môžu pracovať s plánovačom útokov a plánovať útok na jednotlivého hráča, alebo všetkých hráčov nejakého kmeňa. Je tiež možné robiť rozdiely medzi falošným (fake) útokom, a ostrým.


Akonáhle je vytvorený plán útoku, je možné cieľ dedín jednotlivých hráčov zobraziť priamo na mape a je vygenerovaný potrebný zoznam BB-kódov.


Poznámka: Každý člen kmeňa si môže nechať vytvoriť úplný zoznam všetkých cieľov útokov, prípadne ich zobraziť.


1) Otvorte v ponuke mapy plánovač útokov, v ktorom označte možnosť "Zobraziť plánovač útokov".

Poznámka: Akonáhle sa otvorí plánovač útokov, posúvanie sa po veľkej mape pomocou myši je deaktivované (!) Na minimape je však posúvanie mapy pri otvorenom plánovači útokov možné.

5 planovac.jpg

2) Pre lepšie odlíšenie cieľov útokov jednotlivých členov kmeňa je možné nastaviť konkrétnu farbu cieľovej dediny. A to tak, že kliknete na nastavenia farieb.

5 planovac 2.jpg

3) Vyberte danú farbu a potvrďte ju kliknutím na tlačidlo "Zmeniť označenie a znovu načítať mapu". Okrem toho môžete tiež vybrať danú farbu pomocou kódu RGB, kde môžete nájsť viac farieb.

5 planovac 3.jpg

4) Hneď môžete zvoliť, či sa jedná v útoku na cieľovú dedinu o falošný (fake) útok, alebo o útok ostrý. Ďalej môžete zvoliť a spýtať sa nejakého hráča, aby vám na tento cieľ pomohol útočiť.

Kliknite teraz na mapu s cieľovými dedinami, ktoré sú teraz už farebne odlíšené a na mape zreteľne viditeľné. Z technických dôvodov nie je farebné označovanie dedín na mape funkčné v prehliadači InternetExplorer. Tak isto sa zreteľne označilo, či bude dedina napadnutá falošnými (fake), alebo ostrými útokmi.

5 planovac 4.jpg

5) Ak chcete označiť ciele vašich útokov pre väčšiu oblasť, môžete toto územie získať tak, že kliknete ľavým tlačítkom myši a toto pole jednoducho natiahnete.

5 planovac 5.jpg

6) Akonáhle pustíte kliknutie myšou, všetky dediny vo vybranej oblasti budú označené farebnými symbolmi pre ostatných hráčov (tiež tu platí nefunkčnosť pre InternetExplorer).

5 planovac 6.jpg

7) Ak vytvoriť vidieť zoznam všetkých cieľov útokov spoluhráčov, kliknite na možnosť "Exportovať ako BB-kód".

BB-kódy cieľových dedín, ako aj pridelenie daného hráča, ktorý dedinu/dediny zaberá, uvidíte vo vyskakujúcom okne (pop-up).

5 planovac 7.jpg

8 ) Ak chcete vytvoriť vyskakujúce okno (pop-up) iba s cieľmi určitých hráčov, kliknite na ikonku zobrazenia značiek, nachádzajúcu sa za príslušným nickom hráča.

5 planovac 8.jpg

9) Cieľové dediny jednotlivého hráča môžete zrušiť, keď kliknete na označenú ikonku za nickom konkrétneho hráča.

5 planovac 9.jpg

10) V prípade ukončenia plánovania, kliknite na "Uložiť zmeny" a nakoniec na "Zavrieť plánovač útokov".

5 planovac 10.jpg

11) Hráč bez práv zakladateľa alebo vodcu kmeňa si môže nechať zobraziť vlastný zoznam cieľových dedín a pomocou kliknutia na označenú ikonku si môže nechať vytvoriť zoznam jednotlivých cieľových dedín členov kmeňa spolu s BB-kódmi.

Zmena cieľových dedín na mape nie je možná, ak hráč nemá práva zakladateľa, alebo vodcu kmeňa.

5 planovac 11.jpg

12) Hráč bez práv zakladateľa alebo vodcu kmeňa si môže nechať poskytnúť na mape tiež kompletný prehľad cieľových dedín, keď klikne na "Exportovať ako BB-kód".

Ani tu nie je možné meniť ciele útoku, ak nemá hráč práva k tomu potrebné.

5 planovac 12.jpg

Zväčšenie minimapy

Minimapa je teraz nastaviteľná až tromi spôsobmi.


1) Nastavenia → Nastavenia

6 velkost mapy.jpg

V celkovom náhľade

6 velkost mapy2.jpg

3) Pomocou ťahania myši môžete vybrať konkrétnu veľkosť minimapy.

6 velkost mapy3.jpg

Vykonané úpravy v bode 3 je možné zmeniť späť na základné nastavenia pomocou bodov 1 alebo 2.

Možnosti zobrazenia

Možností zobrazenia mapy boli rozšírené a sú teraz samostatne nastaviteľné.

Úplne navrchu sa nachádza nastavenia zobrazenia viery.

7 zobrazenie.jpg

Politická mapa ponúka nasledujúce možnosti voľby (viď nižšie), k výberovému menu sa dostanete pomocou kliknutia na malú šípku, s ktorou ho môžete aj následne zatvoriť.

7 zobrazenie2.jpg

Plánovač útokov je vysvetlený samostatne → [1]

7 zobrazenie3.jpg

Ďalšie nastavenia, ktoré ponúka výberové menu, sa po rozbalení zobrazia pomocou okna (Pup-Up). Môžete sa tam dostať kliknutím na malú šípku, a tak isto s ňou aj celé výberové menu zatvoriť.

7 zobrazenie4.jpg

Centrovanie mapy je vždy nastavené na dedinu, v ktorej sa nachádzate. Niektorí však často chceli centrovať mapu bližšie k nepriateľovi či podobne. Aby bolo možné hľadať na mape odpovedajúce územie, môžete teraz nastaviť ľubovoľné súradnice, na ktoré sa mapa automaticky vycentruje, ak urobíte nasledujúce...

Otvoríte menu pomocou kliknutia na možnosť v ňom:

7 zobrazenie5.jpg

A vložte ľubovoľný bod, na ktorý chcete mapu vycentrovať. Po pridaní môžete tieto body kedykoľvek upravovať či mazať, keď tieto súradnice napríklad už ďalej nepotrebujete.

Pomocou kliknutia zaznamenaný bod sa tento na vašej mape vycentruje.

7 zobrazenie6.jpg

Ďalej môžete v možnostiach zobrazenia tiež nastavovať veľkosť mapy či minimapy.

7 zobrazenie7.jpg

K rezervovanej dedine pridaný tag kmeňa

Keď sa dostanete na informácie o konkrétnej dedine, okrem iného tu tiež môžete vidieť pri prezývke hráča, ktorý si dedinu rezervoval, aj kmeň, ktorého je aktuálne členom.

V Pop-Up okne na mape:

Stammestag-pop-up.jpg

A v informáciách o dedine:

8 tag 2.jpg

Vojny

Pozvať kmeň

Chceli by ste vyhlásiť niekomu vojnu, spoločne so spojencami? Teraz je možné pozvať do vojny aj ďalšie kmene. Po prijatí pozvánky kmeňom sa v štatistikách vojny zobrazia ďalšie štatistiky.

Pre pozvanie kmeňa do konkrétnej vojny urobte nasledujúce:


1) Pod ponukou "Prebiehajúce vojny" máte možnosť nastaviť "Pozvať kmeň ako podporu".

9 vojny1.jpg


2) Teraz pridajte názov kmeňa (tag), ktorý chcete pridať do vojny, následne to potvrďte pomocou tlačidla "OK".

9 pozvat 2.jpg

3) Všetci hráči pozvaného kmeňa dostanú oznámenie o tomto pozvaní.

9 pozvat 3.jpg

Toto oznámenie vyzerá takto:

9 pozvat 4.jpg

4) Po kliknutí na "Vojna" bude:

- hráč bez potrebných práv presmerovaný na náhľad vojny, bez toho, aby ju mohol prijať či zamietnuť.

- hráč s potrebnými právami presmerovaný na náhľad vojny, následne bude mať tiež možnosť rozhodnúť sa, či sa kmeň pri vojne bude spoluúčastniť, alebo túto pozvánku odmietne.

9 pozvat 5.jpg

Vojnové štatistiky

V štruktúre vojnových štatistík prišlo k zmenám, napríklad bol, okrem iného, pridaný nový graf.


Prebiehajúce vojny

10 vojny 1.jpg

Pomocou odkazu "Zobraziť štatistiky" môžete zobraziť rôzne štatistiky.

10 vojny2.jpg

Nové sú napríklad oveľa prehľadnejšie informácie, ktoré vám môžu opäť zobraziť celý obsah vyhlásenia vojny.

10 vojny 3.jpg

Novinkou je tiež možnosť filtrovať konkrétne vojnové štatistiky.

10 vojny 4.jpg

Pridaný bol aj líniový diagram, v ktorom vidíte priebeh vojny.

10 vojny 5.jpg


Nastavenia filtra

Vo vojnových štatistikách je teraz možnosť zadávať rozličné kritériá pre filtrovanie.


1) Funkcie filtra sú:

- Zobrazenie všetkých kmeňov, - Zobrazenie vlastného kmeňa, - Zobrazenie spojencov.

Tiež je tu možnosť zobrazenia iba aktívnych členov kmeňa, ktorí bojujú.

11 filter 1.jpg

2) Teraz je tiež možnosť filtrovať štatistiky pre konkrétne časové obdobie.

Pomocou kliknutia na vstupné pole môžete určiť v kalendári dátum "od" a "do", kde si nastavíte požadovaný dátum či časové rozmedzie.

11 filter 2.jpg

3) Nastavenia filtrov sa ukladajú na účet, takže pri znovuotvorení štatistík - napríklad len pre zobrazenie dát s viditeľnosťou vlastného kmeňa - bude tento filter už vopred nastavený.

Ak chcete nastavenia filtra zmeniť, jednoducho kliknite na "Zmeniť filter".

11 filter 3.jpg

Rebríček

V rebríčku môžete teraz nájsť rebríček kmeňových vojen.

12 rebricek 1.jpg
12 rebricek 2.jpg

Oznámenie po ukončení vojny

Ak sa vojna skončí, dostanú všetci zúčastnení hráči oznámenie.

13 koniec 1.jpg

Náhľady

Väčšinu stĺpcov je teraz možné zoradiť kliknutím

Väčšinu stĺpcov môžete teraz zoraďovať jednoduchým kliknutím.

V "Kombinovanom náhľade":

Je možné zoradiť všetky označené stĺpce pomocou kliknutia na nadpis "Dedina", alebo na ikonky pre sedliacky dvor, jednotlivé jednotky, alebo na trhovisko.

14 zoradenie 1.jpg

Napríklad tu - zoradenie špehov:

14 zoradenie 2.jpg

Cez náhľad "Produkcia":

Je možné zoradiť stĺpce pomocou kliknutia na možnosti: "Dedina", "Bodov", "Sedliacky dvor", alebo "Sklad"

14 zoradenie 3.jpg

Napríklad: Zoradenie podľa bodov dediny:

14 zoradenie 4.jpg

Náhľad jednotiek:

V náhľade prichádzajúcich alebo odchádzajúcich jednotiek je teraz možné zoraďovať všetky stĺpce.

Pamätajte však na to, že zmena zoradenia v náhľade prichádzajúcich jednotiek sa už viac nebude dať vrátiť do pôvodného stavu, takže sa môže stať, že prichádzajúci útok "zmeškáte"!

Náhľad prichádzajúcich jednotiek:

14 zoradenie 5.jpg

Náhľad príkazov:

14 zobrazenie 6.jpg

Dalšie filtre v náhľadoch pre skrytie záznamov

Ak je vojsko preč z dediny, alebo na prieskume/útoku, dajú sa teraz "prázdne dediny" v náhľade jednotiek skryť.

1) Ak klikneme napríklad na náhľad jednotiek → Vojsko vonku,

- zaškrtnite možnosť "Skryť prázdne záznamy":

15 filter 1.jpg

2) Obrazovka sa ihneď automaticky aktualizuje a skryjú sa všetky prázdne položky.

15 filter 2.jpg

BB-kódy

Kód [claim]

ový BB-kód funguje rovnako, ako kód [coord], ale zobrazí okrem iného pri súradniciach a odkaze na danú dedinu, aj meno hráča, ktorý si ju rezervoval (ak je rezervovaná). Funguje v poznámkach a kmeňovom fóre.

Takéto rezervácie dedín v kmeňovom fóre prinášajú množstvo výhod, napríklad, keď sa vloží celý zoznam dedín daného hráča, kde je potom všetko po hromade. Doteraz sa museli tieto rezervácie ručne upravovať priamo v téme. Ak vytvoríte zoznam dedín teraz, pomocou nových BB-kódov, budú sa rezervácie aktualizovať priamo systémom.


Funkčnosť aktualizovania sa v poznámkovom bloku je trochu komplikovanejšia, musíte ručne blok "Prepracovať" a potom "Uložiť", čím sa to potom aktualizuje.

Používanie kódu:

1) Otvorte si napríklad fórum kmeňa a dajte odpovedať.

2) Vložte súradnice konkrétnej dediny.

3) Označte súradnice.

4) Kliknite teraz na tlačítko "Nárok".

16 claim 1.jpg

BB-kód [claim] sa teraz automaticky doplní.

16 claim 2.jpg

5) Uložte zmeny pomocou tlačítka "Uložiť".

Dedina bude teraz označená ako "Nárokovaná", spolu s menom hráča, ktorý si ju rezervoval (ak si ju niekto rezervoval).

16 claim 3.jpg

Kód [unit] a kód [building]

V kmeňovom fóre, v poznámkach, v správach a v hráčskom profile môžete používať nové BB-kódy pre jednotky a budovy.

Nižšie sú vysvetlené nové funkcie pre vkladanie týchto kódov.


1) Otvorte poznámkový blok a dajte "Prepracovať".

2) Pomocou kliknutia na tlačítka BB-kódu pre budovy otvoríte Pop-Up okno s výberom ikonky budovy.

17 BB 1.jpg

3) Zvoľte teraz tie budovy, ktoré si prajete vložiť, pomocou jednoduchého kliknutia na ne. Za ne napíšte napríklad stupne výstavby.

17 BB 2.jpg

4) Potvrďte položky pomocou kliknutia na "Uložiť". Teraz sa zobrazia budovy pomocou ich príznačnej ikonky.

17 BB 3.jpg

5) Podobne budete pokračovať aj pri vkladaní jednotiek.

17 BB 4.jpg
17 BB 5.jpg
17 BB 6.jpg

Správca účtu/Pomocník na farmenie

Prehľad oddanosti v prehľade správcu účtu

V správcovi účtu sa odteraz dajú zobraziť všetky dediny, ktorých oddanosť sa nachádza pod 100.

18 odd 1.jpg

Čas príchodu obchodníka sa dá zvoliť a upraviť v obchodnom správcovi

V Obchodnom správcovi môžete nastavovať čas príchodu obchodníka.


1) Vstúpte do obchodného správcu, vyplňte súradnice daných dedín.

2) Nastavte, aké suroviny by mali byť poslané.

3) Pod možnosťou nastavenia dňa a času zvoľte, ktorý deň, resp. ktoré dni, majú byť suroviny zaslané a nastavte požadovaný čas príchodu surovín.

19obchod1.jpg

4) Potvrďte voľbu pomocou možnosti "Vytvoriť".

V rámci aktívnej obchodnej cesty teraz uvidíte tiež čas príchodu surovín.

19 obchod 2.jpg

V obchodnom správcovi môžete tiež upraviť existujúcu obchodnú cestu

Chceli by ste napríklad pri nejakej obchodnej ceste zmeniť množstvo surovín alebo čas príchodu?

1) Kliknite na príslušnú obchodnú cestu a dajte "Upraviť".

19 obchod 3.jpg


2) Na nasledujúcej strane zvoľte požadované zmeny v obchodnej ceste.

19 obchod 4.jpg

3) Tu sa teraz nachádza aj možnosť nastaviť množstvo surovín, ako tiež čas príchodu obchodníkov.

Zmenu potvrďte kliknutím na tlačítko "Upraviť".

19 obchod 5.jpg

4) V zozname obchodných ciest budete teraz môcť zobraziť obchodnú cestu pre zmenenie.

19 obchod 6.jpg

Zmeny a novinky v pomocníkovi na farmenie

V pomocníkovi na farmenie boli predstavené rôzne inovácie, ktoré by sme vám radi v tomto príspevku predstavili.


1) Zobrazenie maxima surovín, ktoré môžu jednotky odniesť.

20 farm 1.jpg

2) Kontrolná možnosť zobrazenia iba tých útokov, ktoré idú z danej dediny.

20 pnf 2.jpg

3) Oznámenia o útokoch je možno mazať aj cez pomocníka na farmenie.

20 pnf 3.jpg

4) Názvy dedín boli skrátené, teraz je možné vidieť len súradnice a kontinent.

20 pnf 4.jpg

5) Bude uvedené, koľko surovín sa v cieľovej dedine nachádza/lo.

20 pnf 5.jpg

6) Budú zobrazené aj posledne zistené stupne opevnenia v cieľovej dedine.

20 pnf 6.jpg

7) Bude zobrazená aj vzdialenosť (v poliach) od aktuálnej dediny k cieľovej.

20 pnf 7 chybajuci.jpg

8 ) Ak podržíte kurzor na tlačítku A, B alebo C, zobrazia sa nasledovné info: - aké jednotky sú poslané, - nosnosť poslaných jednotiek - dĺžka cesty k cieľu.

20 pnf 8.jpg

9) Políčka "Čas" a "Vzdialenosť" je možné zoradiť pomocou kliknutia na ich značku (nadpis).

20 pnf 9 chybajuci.jpg

10) Pri dedinách, na ktoré aktuálne posielate útok, môžete vidieť ikonku útoku (pri názve konkrétnej dediny).

20 pnf 9.jpg

11) Teraz je možné pri aktívnom pomocníkovi na farmenie, spolu s prémiovým účtom, farmiť priamo z oznámení.

20 pnf 10.jpg

Náhľad dediny

Presúvanie boxov pomocou "Ťahať a pustiť"

Náhľad dediny si teraz môžete plne prispôsobiť podľa seba.


Tu je klasický náhľad dediny, ktorý hráči už poznajú:

Nová je označená možnosť minimalizácie.

boxy

Ak kliknete napríklad na každé tlačítko pre minimalizácie, bude to vyzerať nejako takto:

boxy

Každý hráč sa môže ľubovoľne rozhodnúť, ktoré informačné boxy chce vidieť. Ale nové nastavenie dediny je možné zmeniť aj individuálne. Každý box je možné pomocou možnosti "Drag & Drop" (ťahať a pustiť; so stlačeným ľavým tlačítkom myši) umiestniť na mieste, ktoré sa hráčovi páči najviac, ako napríklad nasledujúce:

boxy

Nepáčia sa vám nové nastavenia?

Pomocou kliknutia na "Vynulovať náhľad" sa usporiadajú boxy automaticky do východiskovej polohy.

boxy

Zobrazenie stavebnej slučky hlavnej budovy

V náhľade dediny sa teraz zobrazí aj stavebná slučka hlavnej budovy.

Poznámka: Stavané budovy je možné zastaviť/zrušiť priamo cez náhľad dediny, nedá sa však na tomto mieste nastavovať a meniť budovy vo fronte.

Oznámenia

Zlepšený a rozšírený filter

V prehľade oznámení teraz môžete jednotlivé oznámenia filtrovať podľa vášho želania.


1) Kliknite na prehľad oznámení a následne "Zobraziť filtre".


2) Teraz môžete nastaviť nasledujúce možnosti filtrovania:

23 filtre 2.jpg

3) Nastavenia pod bodom 2 sa ukladajú na účet. To znamená, že si môžete nastaviť akýkoľvek filtre (napríklad iba oznámenia bez strát). Následne, po ďalšom zobrazení oznámení, vám toto nastavenie zostane aktívne. Ak medzitým dostanete nejaké oznámenie so stratami, toto zostane odfiltrované a nezobrazí sa.

Pod možnosťou vrátenia filtrov do pôvodnej polohy (Vynulovať všetky filtre) sa nastavenia filtrov automaticky vrátia na pôvodné hodnoty, takže sa opäť zobrazia všetky vaše oznámenia.

23 filtre 3.jpg

4) Ak už viac nepotrebujete nastavenia filtrov, môžete ich deaktivovať pomocou možnosti "Skryť filtre".

23 filtre 4.jpg

Informácie o dedine sa dajú vo zverejnených oznámeniach skryť

Kmeň

Zoznam akcií za predošlých 5 dní

"Ďakovač"

Zobrazenie globálneho rebríčku hráčov

Nové možnosti pre členov s právami vodcu/zakladateľa

Zjednodušenie

Potvrdenie "OK" je možné odkliknúť klávesou Enter

Poznámkový blok je možné "prichytiť" pod vrchnú lištu

Trvalé zobrazenie zoznamu dedín v Pop-Up okne