Kmeňový plánovač útoku: Rozdiel medzi revíziami

Zo stránky Tribalwars Wiki SK
Jump to navigation
Bez shrnutí editace
Bez shrnutí editace
Riadok 14: Riadok 14:




<center><h5 style="color:SaddleBrown">1) Otvorte v ponuke mapy plánovač útokov, v ktorom označte možnosť  
<center><h5 style="color:SaddleBrown">Otvorte v ponuke mapy plánovač útokov, v ktorom označte možnosť  
"Zobraziť plánovač útokov".</h5></center>
"Zobraziť plánovač útokov".</h5></center>


Riadok 23: Riadok 23:
<center>[[Súbor:5 planovac.jpg]]</center>
<center>[[Súbor:5 planovac.jpg]]</center>


2) Pre lepšie odlíšenie cieľov útokov jednotlivých členov kmeňa je možné  
<center><h5 style="color:SaddleBrown">Pre lepšie odlíšenie cieľov útokov jednotlivých členov kmeňa je možné  
nastaviť konkrétnu farbu cieľovej dediny. A to tak, že kliknete na nastavenia  
nastaviť konkrétnu farbu cieľovej dediny. A to tak, že kliknete na nastavenia  
farieb.
farieb.</h5></center>


[[Súbor:5 planovac 2.jpg|thumb|50px]]
[[Súbor:5 planovac 2.jpg]]


3) Vyberte danú farbu a potvrďte ju kliknutím na tlačidlo "Zmeniť označenie
<center><h5 style="color:SaddleBrown">Vyberte danú farbu a potvrďte ju kliknutím na tlačidlo "Zmeniť označenie
a znovu načítať mapu". Okrem toho môžete tiež vybrať danú farbu  
a znovu načítať mapu". Okrem toho môžete tiež vybrať danú farbu  
pomocou kódu RGB, kde môžete nájsť viac farieb.
pomocou kódu RGB, kde môžete nájsť viac farieb.</h5></center>


[[Súbor:5 planovac 3.jpg|thumb|50px]]


4) Hneď môžete zvoliť, či sa jedná v útoku na cieľovú dedinu o falošný
[[Súbor:5 planovac 3.jpg]]
 
 
<center><h5 style="color:SaddleBrown">Hneď môžete zvoliť, či sa jedná v útoku na cieľovú dedinu o falošný
(fake) útok, alebo o útok ostrý. Ďalej môžete zvoliť a spýtať sa nejakého  
(fake) útok, alebo o útok ostrý. Ďalej môžete zvoliť a spýtať sa nejakého  
hráča, aby vám na tento cieľ pomohol útočiť.
hráča, aby vám na tento cieľ pomohol útočiť.
Riadok 43: Riadok 45:
farebné označovanie dedín na mape funkčné v prehliadači InternetExplorer.
farebné označovanie dedín na mape funkčné v prehliadači InternetExplorer.
Tak isto sa zreteľne označilo, či bude dedina napadnutá falošnými (fake),
Tak isto sa zreteľne označilo, či bude dedina napadnutá falošnými (fake),
alebo ostrými útokmi.
alebo ostrými útokmi.</h5></center>
 
 
[[Súbor:5 planovac 4.jpg]]


[[Súbor:5 planovac 4.jpg|thumb|50px]]


5) Ak chcete označiť ciele vašich útokov pre väčšiu oblasť, môžete toto  
<center><h5 style="color:SaddleBrown">Ak chcete označiť ciele vašich útokov pre väčšiu oblasť, môžete toto  
územie získať tak, že kliknete ľavým tlačítkom myši a toto pole jednoducho  
územie získať tak, že kliknete ľavým tlačítkom myši a toto pole jednoducho  
natiahnete.
natiahnete.</h5></center>
 
[[Súbor:5 planovac 5.jpg]]


[[Súbor:5 planovac 5.jpg|thumb|50px]]


6) Akonáhle pustíte kliknutie myšou, všetky dediny vo vybranej oblasti budú
<center><h5 style="color:SaddleBrown">Akonáhle pustíte kliknutie myšou, všetky dediny vo vybranej oblasti budú
označené farebnými symbolmi pre ostatných hráčov (tiež tu platí  
označené farebnými symbolmi pre ostatných hráčov (tiež tu platí  
nefunkčnosť pre InternetExplorer).
nefunkčnosť pre InternetExplorer).</h5></center>
 
 
[[Súbor:5 planovac 6.jpg]]


[[Súbor:5 planovac 6.jpg|thumb|50px]]


7) Ak vytvoriť vidieť zoznam všetkých cieľov útokov spoluhráčov, kliknite na
<center><h5 style="color:SaddleBrown">Ak vytvoriť vidieť zoznam všetkých cieľov útokov spoluhráčov, kliknite na
možnosť "Exportovať ako BB-kód".
možnosť "Exportovať ako BB-kód".


BB-kódy cieľových dedín, ako aj pridelenie daného hráča, ktorý  
BB-kódy cieľových dedín, ako aj pridelenie daného hráča, ktorý  
dedinu/dediny zaberá, uvidíte vo vyskakujúcom okne (pop-up).
dedinu/dediny zaberá, uvidíte vo vyskakujúcom okne (pop-up).</h5></center>
 
 
[[Súbor:5 planovac 7.jpg]]


[[Súbor:5 planovac 7.jpg|thumb|50px]]


8 ) Ak chcete vytvoriť vyskakujúce okno (pop-up) iba s cieľmi určitých  
<center><h5 style="color:SaddleBrown">Ak chcete vytvoriť vyskakujúce okno (pop-up) iba s cieľmi určitých  
hráčov, kliknite na ikonku zobrazenia značiek, nachádzajúcu sa za  
hráčov, kliknite na ikonku zobrazenia značiek, nachádzajúcu sa za  
príslušným nickom hráča.
príslušným nickom hráča.</h5></center>
 
 
[[Súbor:5 planovac 8.jpg]]
 
 
<center><h5 style="color:SaddleBrown">Cieľové dediny jednotlivého hráča môžete zrušiť, keď kliknete na
označenú ikonku za nickom konkrétneho hráča.</h5></center>
 
 
[[Súbor:5 planovac 9.jpg]]


[[Súbor:5 planovac 8.jpg|thumb|50px]]


9) Cieľové dediny jednotlivého hráča môžete zrušiť, keď kliknete na  
<center><h5 style="color:SaddleBrown">Ak V prípade ukončenia plánovania, kliknite na "Uložiť zmeny" a nakoniec na  
označenú ikonku za nickom konkrétneho hráča.
"Zavrieť plánovač útokov".</h5></center>


[[Súbor:5 planovac 9.jpg|thumb|50px]]


10) V prípade ukončenia plánovania, kliknite na "Uložiť zmeny" a nakoniec na
[[Súbor:5 planovac 10.jpg]]
"Zavrieť plánovač útokov".


[[Súbor:5 planovac 10.jpg|thumb|50px]]


11) Hráč bez práv zakladateľa alebo vodcu kmeňa si môže nechať zobraziť
<center><h5 style="color:SaddleBrown">Hráč bez práv zakladateľa alebo vodcu kmeňa si môže nechať zobraziť
vlastný zoznam cieľových dedín a pomocou kliknutia na označenú ikonku si
vlastný zoznam cieľových dedín a pomocou kliknutia na označenú ikonku si
môže nechať vytvoriť zoznam jednotlivých cieľových dedín členov kmeňa
môže nechať vytvoriť zoznam jednotlivých cieľových dedín členov kmeňa
Riadok 89: Riadok 104:


Zmena cieľových dedín na mape nie je možná, ak hráč nemá práva  
Zmena cieľových dedín na mape nie je možná, ak hráč nemá práva  
zakladateľa, alebo vodcu kmeňa.
zakladateľa, alebo vodcu kmeňa.</h5></center>
 


[[Súbor:5 planovac 11.jpg|thumb|50px]]
[[Súbor:5 planovac 11.jpg]]


12) Hráč bez práv zakladateľa alebo vodcu kmeňa si môže nechať poskytnúť  
<center><h5 style="color:SaddleBrown">Hráč bez práv zakladateľa alebo vodcu kmeňa si môže nechať poskytnúť  
na mape tiež kompletný prehľad cieľových dedín, keď klikne na "Exportovať  
na mape tiež kompletný prehľad cieľových dedín, keď klikne na "Exportovať  
ako BB-kód".
ako BB-kód".


Ani tu nie je možné meniť ciele útoku, ak nemá hráč práva k tomu potrebné.
Ani tu nie je možné meniť ciele útoku, ak nemá hráč práva k tomu potrebné.</h5></center>


[[Súbor:5 planovac 12.jpg|thumb|50px]]
[[Súbor:5 planovac 12.jpg]]

Verzia z 07:55, 13. august 2012

Členovia s právami zakladateľa, alebo vodcu kmeňa, môžu pracovať s plánovačom útokov a plánovať útok na jednotlivého hráča, alebo všetkých hráčov nejakého kmeňa. Je tiež možné robiť rozdiely medzi falošným (fake) útokom, a ostrým.


Akonáhle je vytvorený plán útoku, je možné cieľ dedín jednotlivých hráčov zobraziť priamo na mape a je vygenerovaný potrebný zoznam BB-kódov.


Poznámka: Každý člen kmeňa si môže nechať vytvoriť úplný zoznam všetkých cieľov útokov, prípadne ich zobraziť.


Otvorte v ponuke mapy plánovač útokov, v ktorom označte možnosť "Zobraziť plánovač útokov".
Poznámka: Akonáhle sa otvorí plánovač útokov, posúvanie sa po veľkej mape pomocou myši je deaktivované (!) Na minimape je však posúvanie mapy pri otvorenom plánovači útokov možné.
5 planovac.jpg
Pre lepšie odlíšenie cieľov útokov jednotlivých členov kmeňa je možné

nastaviť konkrétnu farbu cieľovej dediny. A to tak, že kliknete na nastavenia

farieb.

5 planovac 2.jpg

Vyberte danú farbu a potvrďte ju kliknutím na tlačidlo "Zmeniť označenie

a znovu načítať mapu". Okrem toho môžete tiež vybrať danú farbu

pomocou kódu RGB, kde môžete nájsť viac farieb.


5 planovac 3.jpg


Hneď môžete zvoliť, či sa jedná v útoku na cieľovú dedinu o falošný

(fake) útok, alebo o útok ostrý. Ďalej môžete zvoliť a spýtať sa nejakého hráča, aby vám na tento cieľ pomohol útočiť.

Kliknite teraz na mapu s cieľovými dedinami, ktoré sú teraz už farebne odlíšené a na mape zreteľne viditeľné. Z technických dôvodov nie je farebné označovanie dedín na mape funkčné v prehliadači InternetExplorer. Tak isto sa zreteľne označilo, či bude dedina napadnutá falošnými (fake),

alebo ostrými útokmi.


5 planovac 4.jpg


Ak chcete označiť ciele vašich útokov pre väčšiu oblasť, môžete toto

územie získať tak, že kliknete ľavým tlačítkom myši a toto pole jednoducho

natiahnete.

5 planovac 5.jpg


Akonáhle pustíte kliknutie myšou, všetky dediny vo vybranej oblasti budú

označené farebnými symbolmi pre ostatných hráčov (tiež tu platí

nefunkčnosť pre InternetExplorer).


5 planovac 6.jpg


Ak vytvoriť vidieť zoznam všetkých cieľov útokov spoluhráčov, kliknite na

možnosť "Exportovať ako BB-kód".

BB-kódy cieľových dedín, ako aj pridelenie daného hráča, ktorý

dedinu/dediny zaberá, uvidíte vo vyskakujúcom okne (pop-up).


5 planovac 7.jpg


Ak chcete vytvoriť vyskakujúce okno (pop-up) iba s cieľmi určitých

hráčov, kliknite na ikonku zobrazenia značiek, nachádzajúcu sa za

príslušným nickom hráča.


5 planovac 8.jpg


Cieľové dediny jednotlivého hráča môžete zrušiť, keď kliknete na označenú ikonku za nickom konkrétneho hráča.


5 planovac 9.jpg


Ak V prípade ukončenia plánovania, kliknite na "Uložiť zmeny" a nakoniec na "Zavrieť plánovač útokov".


5 planovac 10.jpg


Hráč bez práv zakladateľa alebo vodcu kmeňa si môže nechať zobraziť

vlastný zoznam cieľových dedín a pomocou kliknutia na označenú ikonku si môže nechať vytvoriť zoznam jednotlivých cieľových dedín členov kmeňa spolu s BB-kódmi.

Zmena cieľových dedín na mape nie je možná, ak hráč nemá práva

zakladateľa, alebo vodcu kmeňa.


5 planovac 11.jpg

Hráč bez práv zakladateľa alebo vodcu kmeňa si môže nechať poskytnúť

na mape tiež kompletný prehľad cieľových dedín, keď klikne na "Exportovať ako BB-kód".

Ani tu nie je možné meniť ciele útoku, ak nemá hráč práva k tomu potrebné.

5 planovac 12.jpg