Prehľad jednotiek

Zo stránky Tribalwars Wiki SK
Verzia z 15:51, 23. jún 2011, ktorú vytvoril Vúdce (diskusia | príspevky)
Jump to navigation

Kopijník

Kopijníci sú jednoduchou jednotkou. Sú mimoriadne efektívni pri obrane proti jazdcom na koňoch a ich slabina sú sekerníci.

Šermiar

Šermiar je vhodný na obranu proti pechote. Je relatívne pomalý. Najefektívnejší je proti útočnej pechote a lukostrelcom na koni.

Sekerník

Sekerníci sú silná útočná jednotka. S búrlivým krikom sa ženú títo divokí bojovníci vpred proti nepriateľským vojskám. Táto jednotka je najefektívnejšia voči kopiníkom.

Lukostrelec

Lukostrelec je efektívny obranca. Je schopný svojimi šípmi preraziť aj najlepšie brnenie. Táto jednotka je náročná na dobu výstavby a suroviny, ale na druhej strane má silnú obranu proti jazde a pechote. Jeho slabina sú útoky s lukostrelcami na koňoch.

Špeh

Špehovia sa dokážu vkradnúť do nepriateľských dedín a získať informácie o surovinách, budovách a vojenskej sile. Aby iný hráč dedinu vyšpehoval, potrebuje 2-násobné množstvo špehov.

Ľahká jazda

Ľahká jazda je vhodná na vykonanie neočakávaného útoku na dediny protivníka. Je to útočná jednotka a jej slabosťou pri útoku sú kopijníci a lukostrelci. Veľmi často sa taktiež využíva na plienenie prázdnych dedín ,kedy dokáže vylúpiť veľa surovín.

Lukostrelec na koni

Lukostrelec na koni a jeho presné strely sa hodia k napadnutiu nepriateľských lukostrelcov, stojacich na opevnení.

Ťažká jazda

Ťažká jazda je elita tvojich jednotiek. Väčšina jazdcov je šľachtického pôvodu, disponujú tvrdými zbraňami a sú dobre obrnení. Táto jednotka sa využíva najme pri rýchlom podporovaný iných dedín ako obrana jednotka.

Baranidlo

Baranidlo Ťa podporí v útokoch pri narušovaní opevnenia, postaveného v nepriateľskej dedine.

Katapult

Katapult sa hodí najmä na poškodzovanie budov protivníka. Pri použití predmetu Aletheianine výstražné ohne sú katapulty najsilnejšou obranou jednotkou v hre.

Paladin

Urodzený Paladin chráni tvoju dedinu a tvojich spojencov pred nepriateľskými útokmi. Každý hráč môže mať len jedného Paladina. Paladin získava predmety, ktoré posilňujú tvoje jednotky.

Šľachtic

Šľachtic vďaka útokom znižuje oddanosť voči pôvodnej šľachte v nepriateľskej dedine. Nakoniec sa môžeš dediny zmocniť a dedina bude pod tvojou kontrolou. Náklady na Šľachtica rastú s každou dobytou dedinou, s každým už vyrobeným Šľachticom alebo Šľachticom v produkcii.

Domobrana

Domobrana je nová jednotka, ktorá slúži hlavne na začiatku hry. Táto jednotka je obranná a nedá sa nikde posielať. Zvolať ju môžete v Sedliackom dvore. Na 1 stupeň Sedliackeho dvora ju môžete vytvoriť 20 a to až do stupňa 15. Takže na stupni 15 môžete povolať celkom 300 domobrany. Zvolať domobranu môžete len na 6 hodín. Cena domobrany nie je žiadna, ale spomalí Vám produkciu surovín na 50%. Pokiaľ máte viac ako 2 dediny, domobrana sa už nedá zvolať.