Predmety pre Paladina
Všeobecné informácie
Predmety môže váš Paladin použiť ku zvýšeniu úspešnosti útoku v prípade, že ich v dobe útoku bude mať pri sebe. Treba si uvedomiť, že paladin aj po vyzbrojení akýmkoľvek predmetom sa nemení na jednotku, ktorej sa ten predmet týka. Stále je to Paladin (vo výpočtovom vzorci fungujúci ako jazda). To znamená že ak paladinovi dáte napr. Aletheianine výstražné ohne (katapult), tak sa nebude správať ako katapult. Predmety sú len niečo ako amulety, ktoré ho nijak neovplyvňujú ale všetky jednotky ktoré sú s ním, budú morálne posilnené, čo zvýši ich bojovnosť. Pri všetkých predmetoch paladin klasicky útočí, no pri Ďalekohľade nie, ide len ako doprovod so špehmi a neútočí na dedinu. Paladin padne ak padne naraz viac ako polovica jazdy.
Pri zbarbarení hráča paladin zbarbareného hráča stratí moc predmetov ale socha v dedine zostáva, tá "zmyzne" až po prebratí dediny (treba ju opäť v dedine postaviť).
Predmety paladin získava postupne, doba ku nájdeniu nového predmetu je zobrazená percentuálne v detailnom zobrazení sochy, konkrétne v zložke „Zbrojnica“. Tu nájdete všetky doteraz nájdené predmety, ktoré si váš Paladin môže do bitky vziať. V detailnom náhľade sochy, v zložke „Paladin“, môžete zistiť, ktorým predmetom je váš Paladin v súčasnosti ozbrojený a jeho výhody aj využíva.Keď chcete využiť svojho paladina na obranu niektorej dediny (podľa toho do ktorej ho umiestnite) premet, ktorý bude mať na sebe bude platiť nie len pre vaše jednotky, ale aj pre jednotky, ktoré sú v tej dedine umiestnené ako podpora. Ak je v dedine viac paladinov s rovnakým predmetom, bonusy sa nesčítavajú. Ak majú predmety rôzne potom platia všetky bonusy.
Takto vyzerá zbrojnica na začiatku hry
Takto vyzerá zbrojnica po nájdení všetkých predmetov.
Pokrok v hľadaní predmetov
• 3 % denne pri rýchlosti 1 + za porazené jednotky (má to vlastný výpočet)
• 6 % denne pri rýchlosti 2 + za porazené jednotky (má to vlastný výpočet)
Bonus za porazené jednotky získate iba vtedy keď sa paladin zúčastní boja.