Hranie cez Android
Aké sú minimálne systémové požiadavky na hranie Divokých kmeňov?
ARMv7 procesor min. 256MB RAM min. Android verzia 2.3 23MB voľného miesta
Neviem nájsť/nainštalovať aplikáciu.
Ak Vaše zariadenie nespĺňa minimálne požiadavky, nebudete môcť spustiť aplikáciu pre Divoké kmene. Ak ju môžete nájsť, ale nejde nainštalovať, znamená to, že nemáte dostatok voľného miesta vo Vašom zariadení - v tomto prípade pomôže vymazanie nepoužívaných dát a aplikácia Divoké kmene pôjde nainštalovať.
Nemôžem sa prihlásiť.
Skontrolujte prosím svoje internetové pripojenie. Musíte mať stabilné internetové pripojenie, aby ste sa mohli prihlásiť do aplikácie a hrať. Skontrolujte tiež to, či ste si vybrali správny jazykový server, na ktorom máte zaregistrovaný herný účet.
Ak ste zvolili možnosť "Hrať teraz", budete mať k nej prístup kliknutím na "Pokračovať v hre".
Ak problémy pretrvávajú, skontrolujte svojho správcu aplikácií v Android nastaveniach. Tam môžete vymazať app data aplikácie Tribal Wars 2. UPOZORNENIE: Nemažte svoje app data, ak ste sa ešte nezaregistrovali pomocou predošlého "Hrať teraz"!
Nemôžem stiahnuť aplikáciu! Zobrazí sa správa "Táto aplikácie nie je k dispozícii vo Vašej krajine."
Uistite sa, že nepoužívate žiadnu aplikáciu, ktorá by menila Vaše umiestnenie počas pokusoch o stiahnutie aplikácie.
Nechodia mi push upozornenia.
Push upozornenia môže prijímať len jedno Android zariadenie v ten istý čas - býva to zväčša to, ktoré sa na účet prihlásilo naposledy. Aplikácia sa sama od seba odhlasuje.
Skontrolujte svoje internetové pripojenie. Na spustenie a hranie aplikácie musíte mať stabilné pripojenie.
Takisto skontrolujte, či ste si vybrali správnu jazykovú verziu, na ktorú ste si zaregistrovali herný účet. Ak ste použili možnosť "Hrať teraz", budete mať k nej prístup kliknutím na "Pokračovať v hre".
Ak problémy pretrvávajú, skontrolujte svojho správcu aplikácií v Android nastaveniach. Tam môžete vymazať app data aplikácie Tribal Wars 2. UPOZORNENIE: Nemažte svoje app data, ak ste sa ešte nezaregistrovali pomocou predošlého "Hrať teraz"!
Ak ste tu nenašli riešenie pre svoj problém, môžete kontaktovať našu zákaznícku podporu. Pokúsime sa prísť na to, kde problém nastal, dostať sa k ďalším potrebným údajom o účte a Váš problém vyriešiť.
Otvoriť systém zákazníckej podpory
Vyberte tam svoju jazykovú verziu, na ktorej hráte. Táto správa je vygenerovaná automaticky, takže akákoľvek odpoveď na ňu nám nepríde.
Váš tím zákazníckej podpory a InnoGames