Kmeň

Zo stránky Tribalwars Wiki SK
Jump to navigation

V tejto sekcii nájdeš všetko čo potrebuješ vedieť o kmeňoch.

Čo je to kmeň

Kmeň je zoskupenie bojovníkov, ktorí sa na danom svete snažia spoločnými silami získať čo najväčšie množstvo dedín v snahe vyhrať svet.

Pozície v kmeni

Zakladatel.png Zakladateľ kmeňa Spraví tohto hráča zakladateľom kmeňa. S týmto právom má kompletnú moc a práva v kmeni, môže ho rozpustiť, zmeniť jeho meno a vlastnosti,kmeňové stránky, fórum, upravovať práva a tituly ostatným členom, atď. Nikdy nedávaj niekomu toto právo ľahkovážne. Je veľmi ľahké zneužiť tieto práva, niekto môže v sekunde rozpustiť tvoj kmeň, alebo zobrať práva zakladateľa ostatným zakladateľom.

Lead.png Vodca kmeňa Členovia kmeňovej aristokracie/vodcovia kmeňa môžu meniť práva a tituly ostatným členom a taktiež ich aj prepúšťať. Taktiež majú aj ostatné menšie práva zakladateľa, okrem možnosti rozpustiť kmeň, zobrat prava Zakladatela kmena a iné. Toto právo by si mal dávať len ľudom, ktorým dôveruješ, že ti napr. z kmeňa neprepustia len tak z dlhej chvíle všetkých tvojich členov.

Pozvanka.png Pozvánka Hráč môže pozývať ďalších hráčov do kmeňa.

Diplomacia.png Diplomacia Hráč môže meniť profil kmeňa a vytvárať dohody o neútočení/DoN, spojenectvá a nepriatelstvá z ktorých vznikajú vojny.

Hs.png Hromadná správa Hráč môže posielať správy naraz všetkým členom kmeňa.

Moderator.png Moderátor kmeňového fóra Toto právo hráčovi dovoľuje upravovať alebo vymazávať príspevky v kmeňovom fóre.

Skryte.png Skryté fóra Toto právo hráčovi dovoľuje vidieť skryté časti kmeňového fóra, ktoré sú pre bežných členov v kmeni neviditeľné.

Doveryhodne.png Fóra pre dôveryhodných členov Toto právo hráčovi dovoľuje vidieť fóra iba pre dôveryhodných členov kmeňa, ale nie skryté fóra.

Opustiť kmeň

Keď sa stane, že už nie si šťastný alebo spokojný s aktuálnym kmeňom, vždy ho môžeš opustiť a skúsiť to v inom. V hornej lište klikni na "Kmeň" a tam nad jeho popisom/interným oznámením, nájdeš možnosť "Opustiť kmeň".

Opustit.png

Nájsť si kmeň

Pretože Divoké kmene žijú tímovou hrou, je veľmi dôležité si nájsť nejaký kmeň. Práve na začiatku je často lepšie sa uchádzať o prijatie do už existujúceho kmeňa, namiesto toho, aby si zakladal svoj vlastný. Ak niekto chce založiť svoj vlastný kmeň, je dobré mať už trocha skúseností. Aby sme ti trocha uľahčili výber kmeňa, tu je pár tipov:

  • Vo väčšine prípadov sa ani neoplatí kontaktovať tie top kmeňe, pretože zvyčajne neprijímajú nových hráčov.(záleží aj od toho, čo majú napísané v kmeňovom profile)
  • Kmeň, do ktorého by si chcel vstúpiť, by mal podľa možnosti byť niekde v blízkosti, aby ste sa mohli lepšie a rýchlejšie navzájom podporovať. Ktorých kmeňov sa to týka, si môžeš preveriť buď na mape alebo v rebríčku kontinentu..
  • Kmen si nemusis vyberat automaticky podla toho ze je 1. v rebricku. Vyberaj si kmen podla jeho pozicie, hraci v danom kmeni musia byt pomerne blizko teba, musia byt aktivny a musia si hlavne pomahat.

Akadémia

Keď sa do kmeňu hlási obrovské množstvo hráčov, ktorý sa už do jedného kmeňa nezmestia, vtedy by si mal hlavný kmeň založiť akadémiu. Akadémia slúži väčšinou pre hráčov, ktorý nevedia dobre hrať alebo ešte nie sú či nedokážu byť taký silný ako hráči z hlavného kmeňa. Akadémia je vždy v rebríčku pod hlavným kmeňom pretože top 40 s obidvoch kmeňov je vždy v hlavnom kmeni.

  • Sesterský kmeň je podobný, ako akadémia, no robí sa ,buď kvôli naplneniu hlavného kmeňa alebo keď sa kmeň delí do sektorov(napr. podľa svetových strán) sesterský kmeň môže predbehnúť základný kmeň , pretože ich top 40 nie je len v jednom z kmeňov.