Výukový systém: Rozdiel medzi revíziami

Zo stránky Tribalwars Wiki SK
Jump to navigation
(Vytvorená stránka „<hr> <h4 style="color:SaddleBrown">Výukový systém</h4> Výukový systém alebo system majstrov a učňov dáva do párov skúsených hráčov s nováčikmi, pričom...“)
 
dBez shrnutí editace
 
(6 medziľahlých úprav od 2 ďalších používateľov nie je zobrazených)
Riadok 2: Riadok 2:
<h4 style="color:SaddleBrown">Výukový systém</h4>
<h4 style="color:SaddleBrown">Výukový systém</h4>


Výukový systém alebo system majstrov a učňov dáva do párov skúsených hráčov s nováčikmi, pričom majster musí mať nad 5 dedín, učeň sa vyučí, keď zaberie svoju druhú dedinu.
Výukový systém alebo systém majstrov a učňov dáva do párov skúsených hráčov s nováčikmi, pričom majstrom sa môžete stať, ak máte nad 5 dedín; učeň sa vyučí, keď zaberie svoju druhú dedinu.


Tento systém otvára úloha, ktorá vás povedie do sekcie "Profil", kde nájdete možnosť "Systém majstrov".
Ako majster sú tiež vyhodnotení hráči, ktorí majú skúsenosti z iných svetov a sú v hre registrovaní už dlhšie.
 
Tento systém otvára úloha, ktorá vás povedie do sekcie "Profil", kde nájdete možnosť "Výukový systém" (po starom "Systém majstrov").
Obe strany majú rozdielne možnosti.
Krátko potom, čo učeň dobyje svoju ďalšiu dedinu, stane sa vyučeným a nebude naďalej potrebovať majstra. Dokonca sa môže sám stať majstrom! Na majstra i učňa čaká na konci takisto úspech.


<hr>
<hr>
<h4 style="color:SaddleBrown">Majster</h4>
<h4 style="color:SaddleBrown">Majster</h4>


Ak ste identifikovaný ako majster, môžte sa prihlásiť ako majster a získate odporúčaných učňov, ktorých môžete ako majster viesť.
Ak ste identifikovaný ako majster, môžte sa prihlásiť ako majster a získate odporúčaných učňov, ktorých môžete ako majster viesť. Majster môže mať naraz až 3 učňov.
 
Majster môže vytvárať pre svojho učňa rôzne úlohy, aby mu tak pomohol so začiatkami hry. Nováčik sa bude mať možnosť vďaka tomu naučiť zaujímavé triky. Majster môže vidieť dedinu svojho učňa, aby mu tak mohol pomôcť presne s tým, čo potrebuje.(Majster nebude môcť útočiť na svojho učňa.)
 
Majster bude mať možnosť prepustiť svojho učňa, ak je tento neaktívny.
 
Len čo je nájdená zhoda, obrazovka so systémom majstrov bude pre majstra vyzerať asi takto:


[[Súbor:Majster2.png | 600 px]]


<hr>
<hr>
Riadok 16: Riadok 27:


Ak ste identifikovaný ako učeň, uvidíte zoznam svojich odporúčaných majstrov.
Ak ste identifikovaný ako učeň, uvidíte zoznam svojich odporúčaných majstrov.
Učeň bude mať možnosť ohodnotiť svojho majstra a takisto ho i opustiť, ak bude mať pocit, že jeho rady nie sú k úžitku.
Len čo je nájdená zhoda, obrazovka so systémom majstrov bude pre učňa vyzerať asi takto:
[[Súbor:Majster1.png |600 px]]
<hr>

Aktuálna revízia z 20:47, 23. december 2018


Výukový systém

Výukový systém alebo systém majstrov a učňov dáva do párov skúsených hráčov s nováčikmi, pričom majstrom sa môžete stať, ak máte nad 5 dedín; učeň sa vyučí, keď zaberie svoju druhú dedinu.

Ako majster sú tiež vyhodnotení hráči, ktorí majú skúsenosti z iných svetov a sú v hre registrovaní už dlhšie.

Tento systém otvára úloha, ktorá vás povedie do sekcie "Profil", kde nájdete možnosť "Výukový systém" (po starom "Systém majstrov"). Obe strany majú rozdielne možnosti. Krátko potom, čo učeň dobyje svoju ďalšiu dedinu, stane sa vyučeným a nebude naďalej potrebovať majstra. Dokonca sa môže sám stať majstrom! Na majstra i učňa čaká na konci takisto úspech.


Majster

Ak ste identifikovaný ako majster, môžte sa prihlásiť ako majster a získate odporúčaných učňov, ktorých môžete ako majster viesť. Majster môže mať naraz až 3 učňov.

Majster môže vytvárať pre svojho učňa rôzne úlohy, aby mu tak pomohol so začiatkami hry. Nováčik sa bude mať možnosť vďaka tomu naučiť zaujímavé triky. Majster môže vidieť dedinu svojho učňa, aby mu tak mohol pomôcť presne s tým, čo potrebuje.(Majster nebude môcť útočiť na svojho učňa.)

Majster bude mať možnosť prepustiť svojho učňa, ak je tento neaktívny.

Len čo je nájdená zhoda, obrazovka so systémom majstrov bude pre majstra vyzerať asi takto:

Majster2.png


Učeň

Ak ste identifikovaný ako učeň, uvidíte zoznam svojich odporúčaných majstrov. Učeň bude mať možnosť ohodnotiť svojho majstra a takisto ho i opustiť, ak bude mať pocit, že jeho rady nie sú k úžitku.

Len čo je nájdená zhoda, obrazovka so systémom majstrov bude pre učňa vyzerať asi takto:

Majster1.png