Zabudol som heslo / Niekto mi ukradol účet - Čo mám robiť

Zo stránky Tribalwars Wiki SK
Verzia z 14:05, 16. august 2011, ktorú vytvoril *kamienok* (diskusia | príspevky)
Jump to navigation

Zabudnuté/Zmenené heslo sa dá poslať na email a v prípade ukradnutého účtu sa každý účet vždy vráti pôvodnému majiteľovi.

Čo môžete urobiť v takom prípade zabudnutého / zmeneného hesla je toto:

Na úvodnej stránke nájdete odkaz "Zabudnuté/Zmeniť heslo", pomocou ktorého si môžete nechať poslať heslo na svoj email, ktorý ste zadávali pri registrácii do hry:

Odkaz: Zmeniť heslo

Takisto na svojom emaily máte možnosť do 14 dní zrušiť všetky zmeny (emailovej adresy, hesla). Tj. ak vám niekto zmenil email, vždy si takú zmenu zrušte.

Ak vám niekto ukradol účet, určite napíšte na support, aby mohli potrestať daného hráča. Nezabudnite si samozrejme potom zmeniť svoje heslo.

Ale nedošiel mi tam email s heslom/Neviem si spomenúť na svoj email

Ak vám na váš email nič neprišlo, musíte určite napísať na support. Takisto ak ste zabudli svoj pôvodný email.

Ale ukradli mi aj môj email!/Niekto mi na účte zmenil môj pôvodný email

Jednoducho si založte nový účet, napíšte z neho sem, vytvorte otázku/ticket, kde čo najzrozumiteľnejšie popíšete svoj problém.

Po vyriešení problému je ale nutné zrušiť tento novovytvorený účet (ak bol založený v tom istom svete), aby ste neporušovali pravidlá hry (Každý hráč môže mať len jeden účet v každom svete).

Nepíšte cez kamaráta, rodinu, nemôžeme vám pomôcť cez účet iného hráča.

Ten, čo mi ukradol účet mi tam spravil veľké škody, chcem náhradu!

Bohužiaľ, DK Support nenahradzuje škody, ak bolo na účte zvolené jednoduché heslo, alebo sám hráč svoje heslo niekomu prezradil, uložil do verejného PC a podobne. Každý hráč je za svoj účet a bezpečné heslo k nemu zodpovedný len sám.