Zabudol som heslo / Niekto mi ukradol účet - Čo mám robiť

Zo stránky Tribalwars Wiki SK
Verzia z 14:14, 16. august 2011, ktorú vytvoril ISLAND (diskusia | príspevky)
(rozdiel) ← Staršia verzia | Aktuálna úprava (rozdiel) | Novšia verzia → (rozdiel)
Jump to navigation

Zabudnuté / zmenené heslo sa dá poslať na email. V prípade ukradnutého účtu sa každý účet vždy vráti pôvodnému majiteľovi.

Čo urobiť v takom prípade zabudnutého / zmeneného hesla:

Na úvodnej stránke nájdete odkaz Zabudnuté/Zmeniť heslo, pomocou ktorého si môžete nechať poslať heslo na svoj email, ktorý ste zadávali pri registrácii do hry:

Odkaz: Zmeniť heslo

Tak isto na svojom emaily máte možnosť do 14 dní zrušiť všetky zmeny emailovej adresy a hesla na vašom účte. To znamená, že ak vám niekto zmenil email, vždy si takú zmenu zrušte.

Ak vám niekto ukradol účet, určite napíšte hernej podpore, aby mohli potrestať daného hráča a vrátiť vám váš ukradnutý účet. Nezabudnite si samozrejme potom zmeniť svoje heslo.

Email s heslom neprišiel / Zabudol svoj svoj email

Ak vám na váš email nič neprišlo, musíte určite napísať hernej podpore. Tak isto aj v prípade, ak ste zabudli svoj pôvodný email.

Ukradli mi aj email

Jednoducho si založte nový účet, napíšte z neho hernej podpore, vytvorte otázku / ticket, kde čo najzrozumiteľnejšie popíšete svoj problém.

Po vyriešení problému je ale nutné zrušiť tento novovytvorený účet (ak bol založený v tom istom svete), aby ste neporušovali pravidlá hry (Každý hráč môže mať len jeden účet v každom svete).

Nepíšte cez kamaráta, rodinu, nemôžeme vám pomôcť cez účet iného hráča.

Na ukradnutom účte boli spôsobené škody

Bohužiaľ, Herná podpora nenahradzuje škody, ak bolo na účte zvolené jednoduché heslo, alebo sám hráč svoje heslo niekomu prezradil, uložil do verejného PC a podobne. Každý hráč je za svoj účet a bezpečné heslo k nemu zodpovedný len sám.