Prehľad jednotiek: Rozdiel medzi revíziami
Bez shrnutí editace |
Bez shrnutí editace |
||
Riadok 23: | Riadok 23: | ||
[[Súbor:Unit spy 60.png]] | [[Súbor:Unit spy 60.png]] | ||
Špehovia sa dokážu vkradnúť do nepriateľských dedín a získať informácie o surovinách, budovách a vojenskej sile. Aby iný hráč dedinu vyšpehoval, potrebuje | [[Špeh|Špehovia]] sa dokážu vkradnúť do nepriateľských [[Dedina|dedín]] a získať informácie o surovinách, [[Budovy|budovách]] a [[Delenie jednotiek|vojenskej sile]]. Aby iný hráč [[Dedina|dedinu]] vyšpehoval, potrebuje viac ako polovicu množstva špehov v nepriateľovej [[Dedina|dedine]], ale toto pravidlo nemusí platiť na všetkých svetoch, závisí to aj od nastavenia daného sveta. | ||
== [[Ľahká jazda]] == | == [[Ľahká jazda]] == | ||
[[Súbor:Unit light 60.png]] | [[Súbor:Unit light 60.png]] | ||
Ľahká jazda je vhodná na vykonanie neočakávaného útoku na dediny protivníka. Je to útočná jednotka a jej slabosťou pri útoku sú kopijníci a lukostrelci. Veľmi často sa taktiež využíva na plienenie prázdnych dedín ,kedy dokáže vylúpiť veľa surovín, | [[Ľahká jazda]] je vhodná na vykonanie neočakávaného [[Delenie jednotiek|útoku]] na [[Dedina|dediny]] protivníka. Je to [[Delenie jednotiek|útočná jednotka]] a jej slabosťou pri [[Delenie jednotiek|útoku]] sú [[Kopijník|kopijníci]] a [[Lukostrelec|lukostrelci]]. Veľmi často sa taktiež využíva na plienenie prázdnych [[Dedina|dedín]] ,kedy dokáže vylúpiť veľa surovín, čiže na tzv. farming. | ||
== [[Lukostrelec na koni]] == | == [[Lukostrelec na koni]] == | ||
[[Súbor:Unit marcher 60.png]] | [[Súbor:Unit marcher 60.png]] | ||
Lukostrelec na koni a jeho presné strely sa hodia k napadnutiu nepriateľských [[Lukostrelec|lukostrelcov]], stojacich na [[Opevnenie|opevnení]]. | [[Lukostrelec na koni]] a jeho presné strely sa hodia k napadnutiu nepriateľských [[Lukostrelec|lukostrelcov]], stojacich na [[Opevnenie|opevnení]]. | ||
== [[Ťažká jazda]] == | == [[Ťažká jazda]] == | ||
[[Súbor:Unit heavy 60.png]] | [[Súbor:Unit heavy 60.png]] | ||
Ťažká jazda je elita tvojich jednotiek. Väčšina jazdcov je šľachtického pôvodu, disponujú tvrdými zbraňami a sú dobre obrnení. Táto jednotka sa využíva najme pri rýchlom podporovaný iných dedín ako | [[Ťažká jazda]] je elita tvojich jednotiek. Väčšina [[Delenie jednotiek|jazdcov]] je šľachtického pôvodu, disponujú tvrdými zbraňami a sú dobre obrnení. Táto jednotka sa využíva najme pri rýchlom podporovaný iných [[Dedina|dedín]] ako [[Delenie jednotiek|obranná jednotka]]. | ||
== [[Baranidlo]] == | == [[Baranidlo]] == |
Verzia z 04:58, 21. júl 2011
Kopijník
Kopijníci sú jednoduchou jednotkou. Sú mimoriadne efektívni ľahkej jazde a ich slabina sú sekerníci.
Šermiar
Šermiar je vhodný na obranu proti pechota. Je relatívne pomalý. Najefektívnejší je proti útočnej pechota a lukostrelcom na koni.
Sekerník
Sekerníci sú silná útočná pechota. S búrlivým krikom sa ženú títo divokí bojovníci vpred proti nepriateľským vojskám. Táto jednotka je najefektívnejšia voči kopijníkom.
Lukostrelec
Lukostrelec je efektívny obranca. Je schopný svojimi šípmi preraziť aj najlepšie brnenie. Táto jednotka je náročná na dobu výstavby a suroviny, ale na druhej strane má silnú obranu proti jazde a pechote. Jeho slabina sú útoky s lukostrelcami na koňoch.
Špeh
Špehovia sa dokážu vkradnúť do nepriateľských dedín a získať informácie o surovinách, budovách a vojenskej sile. Aby iný hráč dedinu vyšpehoval, potrebuje viac ako polovicu množstva špehov v nepriateľovej dedine, ale toto pravidlo nemusí platiť na všetkých svetoch, závisí to aj od nastavenia daného sveta.
Ľahká jazda
Ľahká jazda je vhodná na vykonanie neočakávaného útoku na dediny protivníka. Je to útočná jednotka a jej slabosťou pri útoku sú kopijníci a lukostrelci. Veľmi často sa taktiež využíva na plienenie prázdnych dedín ,kedy dokáže vylúpiť veľa surovín, čiže na tzv. farming.
Lukostrelec na koni
Lukostrelec na koni a jeho presné strely sa hodia k napadnutiu nepriateľských lukostrelcov, stojacich na opevnení.
Ťažká jazda
Ťažká jazda je elita tvojich jednotiek. Väčšina jazdcov je šľachtického pôvodu, disponujú tvrdými zbraňami a sú dobre obrnení. Táto jednotka sa využíva najme pri rýchlom podporovaný iných dedín ako obranná jednotka.
Baranidlo
Baranidlo pomoze v útokoch pri narušovaní opevnenia, postaveného v nepriateľskej dedine.
Katapult
Katapult sa hodí najmä na poškodzovanie budov protivníka. Pri použití predmetu Aletheianine výstražné ohne sú katapulty najsilnejšou obranou jednotkou v hre.
Paladin
Urodzený Paladin chráni tvoju dedinu a tvojich spojencov pred nepriateľskými útokmi. Každý hráč môže mať len jedného Paladina. Paladin získava predmety, ktoré posilňujú tvoje jednotky.
Šľachtic
Šľachtic vďaka útokom znižuje oddanosť voči pôvodnej šľachte v nepriateľskej dedine. Nakoniec sa môžeš dediny zmocniť a dedina bude pod tvojou kontrolou. Náklady na Šľachtica rastú s každou dobytou dedinou, s každým už vyrobeným Šľachticom alebo Šľachticom v produkcii.
Domobrana
Domobrana je nová jednotka, ktorá slúži hlavne na začiatku hry. Táto jednotka je obranná a nedá sa nikde posielať. Zvolať ju môžete v Sedliackom dvore. Na 1 stupeň Sedliackeho dvora ju môžete vytvoriť 20 a to až do stupňa 15. Takže na stupni 15 môžete povolať celkom 300 domobrany. Zvolať domobranu môžete len na 6 hodín. Cena domobrany nie je žiadna, ale spomalí Vám produkciu surovín na 50%. Pokiaľ máte viac ako 2 dediny, domobrana sa už nedá zvolať.