Oddanosť: Rozdiel medzi revíziami
Jump to navigation
(Vytvorená stránka „Die Zustimmung zeigt an, wie weit die Übernahme eines Dorfes schon vollzogen ist. Normalerweise ist sie bei 100 und wird dann nicht angezeigt. Sobald das Dorf aber mit ein...“) |
Bez shrnutí editace |
||
(13 medziľahlých úprav od 3 ďalších používateľov nie je zobrazených) | |||
Riadok 1: | Riadok 1: | ||
<table border="0" width="100%" bgcolor="NavajoWhite"><tr><td><center>[[Dedina]] • [[Oddanosť]] • [[Stavať Šľachtica]] • [[Šľachtic]] • [[Zlaté mince]] • [[Panský dvor]]</center></td></tr></table><br> | |||
Oddanosť dediny udáva momentálny vzťah tvojich obyvateľov s tebou v danom osídlení. | |||
Klasická oddanosť je 100 a nezobrazuje sa. Pri každom útoku so šľachticom klesne o 20-35. | |||
Akonáhle sa oddanosť zníži na 0, dedina pripadne útočníkovi. Oddanosť sa ihneď na to navýši na 25. | Akonáhle sa oddanosť zníži na 0, dedina pripadne útočníkovi. Oddanosť sa ihneď na to navýši na 25. | ||
== Ako | == Ako sa oddanosť zvyšuje ? == | ||
Pri rýchlosti sveta 1 | Pri rýchlosti sveta s rýchlosťou 1 sa oddanosť zvýši o 1 za hodinu. | ||
Pri rýchlosti sveta s rýchlosťou 1,2 sa oddanosť zvýši o 1,2 za hodinu | |||
Pri rýchlosti sveta s rýchlosťou 1,6 sa oddanosť zvýši o 1,6 za hodinu. | |||
Pri rýchlosti sveta | Pri rýchlosti sveta s rýchlosťou 2 sa oddanosť zvýši o 2 za hodinu. | ||
[[Category:Systém boja]] | |||
[[Category:Dobývanie dedín]] |
Aktuálna revízia z 05:11, 21. apríl 2012
Oddanosť dediny udáva momentálny vzťah tvojich obyvateľov s tebou v danom osídlení. Klasická oddanosť je 100 a nezobrazuje sa. Pri každom útoku so šľachticom klesne o 20-35.
Akonáhle sa oddanosť zníži na 0, dedina pripadne útočníkovi. Oddanosť sa ihneď na to navýši na 25.
Ako sa oddanosť zvyšuje ?
Pri rýchlosti sveta s rýchlosťou 1 sa oddanosť zvýši o 1 za hodinu.
Pri rýchlosti sveta s rýchlosťou 1,2 sa oddanosť zvýši o 1,2 za hodinu
Pri rýchlosti sveta s rýchlosťou 1,6 sa oddanosť zvýši o 1,6 za hodinu.
Pri rýchlosti sveta s rýchlosťou 2 sa oddanosť zvýši o 2 za hodinu.