Koniec hry: Rozdiel medzi revíziami
Bez shrnutí editace |
Bez shrnutí editace |
||
Riadok 4: | Riadok 4: | ||
Po splnení podmienok nastáva koniec daného sveta. Každý svet ma iné podmienky k ich splneniu. V minulosti to bývala 80% dominancia, neskôr výherné kmene museli mať určitý počet bodov a nakoniec prišli tajomstvá. Dnes je opäť zavedená percentná dominancia kmeňa, no na svete 20 môžu vyhrať až 2 kmene a to dominanciou 40%+ 40% = 80%. | Po splnení podmienok nastáva koniec daného sveta. Každý svet ma iné podmienky k ich splneniu. V minulosti to bývala 80% dominancia, neskôr výherné kmene museli mať určitý počet bodov a nakoniec prišli tajomstvá. Dnes je opäť zavedená percentná dominancia kmeňa, no na svete 20 môžu vyhrať až 2 kmene a to dominanciou 40%+ 40% = 80%. | ||
Po dosiahnutí podmienky, [[InnoGames]] nastaví TimeEnd 3 mesiace, počas ktorého bude musieť kmeň udržať podmienku výhry sveta. Time end sa spustí, až po splnení podmienok na výhru a súhlasu [[InnoGames]]. U nás - na Slovenskej verzii sa po začatí odpočítavania zlacňuje cena mincí o 3/4 pôvodnej ceny. | Po dosiahnutí podmienky, [[InnoGames]] nastaví TimeEnd 3 mesiace, počas ktorého bude musieť kmeň udržať podmienku výhry sveta. Time end sa spustí, až po splnení podmienok na výhru a súhlasu [[InnoGames]]. U nás - na Slovenskej verzii sa po začatí odpočítavania zlacňuje cena mincí o 3/4 pôvodnej ceny. Ak stratíte všetky dediny, tak nie je možné začať znovu. | ||
Do víťazného kmeňa sa nerátajú spojenci, akadémie, DoN kmene, preto je dobré, keď na konci sveta prestúpia najlepší hráči z tohto kmeňa do hlavného kmeňa, aby vyhrali. | Do víťazného kmeňa sa nerátajú spojenci, akadémie, DoN kmene, preto je dobré, keď na konci sveta prestúpia najlepší hráči z tohto kmeňa do hlavného kmeňa, aby vyhrali. |
Verzia z 18:06, 15. august 2013
Po splnení podmienok nastáva koniec daného sveta. Každý svet ma iné podmienky k ich splneniu. V minulosti to bývala 80% dominancia, neskôr výherné kmene museli mať určitý počet bodov a nakoniec prišli tajomstvá. Dnes je opäť zavedená percentná dominancia kmeňa, no na svete 20 môžu vyhrať až 2 kmene a to dominanciou 40%+ 40% = 80%. Po dosiahnutí podmienky, InnoGames nastaví TimeEnd 3 mesiace, počas ktorého bude musieť kmeň udržať podmienku výhry sveta. Time end sa spustí, až po splnení podmienok na výhru a súhlasu InnoGames. U nás - na Slovenskej verzii sa po začatí odpočítavania zlacňuje cena mincí o 3/4 pôvodnej ceny. Ak stratíte všetky dediny, tak nie je možné začať znovu.
Do víťazného kmeňa sa nerátajú spojenci, akadémie, DoN kmene, preto je dobré, keď na konci sveta prestúpia najlepší hráči z tohto kmeňa do hlavného kmeňa, aby vyhrali.
Ukončené svety
Svet | Podmienka k víťazstvu | Dátum ukončenia | Víťazný kmeň |
Svet 1 | 80% dominancia | 5.3.2012 | KfNrNv |
Svet 2 | 80% dominancia | 15.4.2011 | Hráči |
Svet 3 | 80% dominancia | 22.7.2011 | -ABS- |
Svet 4 | 80% dominancia | 10.12.2012 | svet 4 |
Svet 5 | 80% dominancia | 15.3.2012 | *BeD* |
Svet 6 | 80% dominancia | 28.9.2011 | TheEnd |
Svet 7 | 80% dominancia | 1.12.2011 | IHKPTK |
Svet 8 | 80% dominancia | 31.5.2012 | AFoS |
Svet 9 | 80% dominancia | 20.8.2012 | WINK |
Svet 10 | 80% dominancia | 3.12.2012 | V.V.V. |
Svet 11 | 80% dominancia | 10.12.2012 | R~O~V |
Svet 12 | 1.kmeň - 150 000 000 bodov | 9.4.2012 | DRČ |
Svet 13 | 1.kmeň - 250 000 000 bodov | 4.4.2013 | -FF- |
Svet 14 | 1.kmeň - 200 000 000 bodov | 24.9.2012 | PW+ToD |
Svet 15 | Udržanie 12 tajomstiev | 12.11.2012 | DEs~L~ |
Svet 16 | Udržanie 13 tajomstiev | 21.05.2013 | *N* |
Svet 17 | 75% dominancia | beží | Víťaz nie je ešte stanovený |
Svet 18 | 80% dominancia | beží | Víťaz nie je ešte stanovený |
Svet 19 | 80% dominancia | beží | Víťaz nie je ešte stanovený |
Svet 20 | 80% dominancia 2 kmeňov | beží | Víťaz nie je ešte stanovený |
Svet 21 | 80% dominancia 2 kmeňov | beží | Víťaz nie je ešte stanovený |
Svet 22 | 80% dominancia | beží | Víťaz nie je ešte stanovený |
Svet 23 | Udržanie 20 tajomstiev | beží | Víťaz nie je ešte stanovený |
Casual | nešpecifikované | beží | nešpecifikované |