Analýza hry: Rozdiel medzi revíziami

Zo stránky Tribalwars Wiki SK
Jump to navigation
Bez shrnutí editace
(Úprava textu)
 
Riadok 3: Riadok 3:
==Definícia==
==Definícia==


Štyri mesiace po štarte nového herného sveta sa okolo desiatich až dvadsiatich Tajomstiev (v závislosti na nastavení sveta) rozprestrie v náhodných barbarských dedinách (najlepšie v pohraničných oblastiach medzi kmeňmi). Všetky tieto Tajomstvoá budú (pravdepodobne) Renesančné objavy a vynálezy.
Štyri mesiace po štarte nového herného sveta sa rozpestrie okolo desiatich až dvadsiatich náhodných barbarských dedín (v závislosti na nastavení sveta) vytvoria Tajomstvá, najlepšie v pohraničných oblastiach medzi kmeňmi. Všetky tieto Tajomstvoá budú (pravdepodobne) Renesančné objavy a vynálezy.


[[Súbor:Testoves.JPG]]
[[Súbor:Testoves.JPG]]
Riadok 10: Riadok 10:
==ANALÝZA HRY==
==ANALÝZA HRY==


Na začiatku hry, kedy sa Tajomstva rozprestrú, začne boj medzi rozvíjajúcimi sa hlavnými kmeňmi o ukoristenie Tajomstva, ktoré budú na dosah ruky, čo im umožní presun Tajomstva do centra ich území. To povedie na začiatku k súpereniu medzi silnými kmeňmi, ktoré by sa za normálnych okolností prvej sústredili na vytlačenie slabšieho konkurenta.
Na začiatku hry, kedy sa Tajomstva rozprestrú, začne boj medzi rozvíjajúcimi sa hlavnými kmeňmi o získanie Tajomstva, ktoré budú na dosah, čo im umožní presun Tajomstva do centra ich území. To povedie na začiatku k súpereniu medzi silnými kmeňmi, ktoré by sa za normálnych okolností najprv sústredili na vytlačenie slabšieho súpera.




V polovici hry sa kmene zameria na bezpečné udržanie ich Tajomstviev (aj proti špehom vo vlastnom kmeni, ktorí by mohli prebehnúť do iného kmeňa) zatiaľ čo sa pri rozširovaní území budú snažiť o získanie Tajomstva z okolitých malých kmeňov.
V polovici hry sa kmene zameria na bezpečné udržanie ich Tajomstviev (aj proti špehom vo vlastnom kmeni, ktorí by mohli odísť do iného kmeňa) zatiaľ čo sa pri rozširovaní územia sa budú snažiť o získanie Tajomstva z okolitých malých kmeňov.




V okamihu, keď jeden (alebo viac) z kmeňov rozhodnú, že sú dostatočne silnými, aby si zobrali Tajomstvo zatúlané v malom kmeni, sa môžu pokúsiť o bleskovú vojnu so svojimi súpermi a pokúsiť sa ovládnuť ich Tajomstvo.
V okamihu, keď jeden (alebo viac) kmeňov rozhodnú, že sú dostatočne silnými, aby si zobrali Tajomstvo zatúlané v malom kmeni, sa môžu pokúsiť o bleskovú vojnu so svojimi súpermi a pokúsiť sa ovládnuť ich Tajomstvo.

Aktuálna revízia z 18:05, 27. apríl 2012

Tajomstvá mociAnalýza hryTechnické podrobnostiPravidlá šírenia tajomstievGrafikaSprávy a oznámeniaVíťazné odpočítavanieSieň slávyRebríček


Definícia

Štyri mesiace po štarte nového herného sveta sa rozpestrie okolo desiatich až dvadsiatich náhodných barbarských dedín (v závislosti na nastavení sveta) vytvoria Tajomstvá, najlepšie v pohraničných oblastiach medzi kmeňmi. Všetky tieto Tajomstvoá budú (pravdepodobne) Renesančné objavy a vynálezy.

Testoves.JPG


ANALÝZA HRY

Na začiatku hry, kedy sa Tajomstva rozprestrú, začne boj medzi rozvíjajúcimi sa hlavnými kmeňmi o získanie Tajomstva, ktoré budú na dosah, čo im umožní presun Tajomstva do centra ich území. To povedie na začiatku k súpereniu medzi silnými kmeňmi, ktoré by sa za normálnych okolností najprv sústredili na vytlačenie slabšieho súpera.


V polovici hry sa kmene zameria na bezpečné udržanie ich Tajomstviev (aj proti špehom vo vlastnom kmeni, ktorí by mohli odísť do iného kmeňa) zatiaľ čo sa pri rozširovaní územia sa budú snažiť o získanie Tajomstva z okolitých malých kmeňov.


V okamihu, keď jeden (alebo viac) kmeňov rozhodnú, že sú dostatočne silnými, aby si zobrali Tajomstvo zatúlané v malom kmeni, sa môžu pokúsiť o bleskovú vojnu so svojimi súpermi a pokúsiť sa ovládnuť ich Tajomstvo.