Pravidlá hry: Rozdiel medzi revíziami

Zo stránky Tribalwars Wiki SK
Jump to navigation
Bez shrnutí editace
dBez shrnutí editace
 
(19 medziľahlých úprav od 5 ďalších používateľov nie je zobrazených)
Riadok 1: Riadok 1:
<table border="0" width="100%" bgcolor="NavajoWhite"><tr><td><center>[[Pravidlá hry]] • [[Pravidlá fóra]] • [[Pravidlá wiki]]</center></td></tr></table><br>
<table border="0" width="100%" bgcolor="NavajoWhite"><tr><td><center>[[Pravidlá hry]] • [[Pravidlá fóra]]</center></td></tr></table><br>




§1) Jeden účet pre jedného hráča


Každý hráč môže mať iba jeden účet v každom svete. Toto nezahŕňa účty v ktorých zastupujete iného hráča cez Dovolenkový režim. Zdieľanie Vášho hesla s iným hráčom je zakázané.  
== '''§1) Všeobecné informácie''' ==
*Príklady:
 
**Ukladanie, rozposielanie alebo poznanie hesla na iný účet, z akéhokoľvek dôvodu, v herných svetoch kde hrávate, je 100% zakázané.
* Dôkladne si prosím prečítajte nasledujúce pravidlá a dodržiavajte ich.
**Je dovolené hranie viacero hráčov z jedného PC. Títo hráči sa však musia prihlasovať len na svoj vlastný účet a nie na účty ostatných členov rodiny alebo kamarátov a takisto musia dodržiavať pravidlá v bode §2. Každý hráč si musí zvoliť svoje vlastné heslo a nesmie ho zdieľať s ostatnými hráčmi.
* Pamätajte, že tieto pravidlá sa týkajú všetkých aspektov a funkcií hry a s ňou spojených služieb.
**Je prísne zakázané prihlásiť sa na iné účty použitím hesla iných hráčov. Pre povolené prihlásenie na účet iného hráča sa musí použiť možnosť Dovolenkového režimu (Nastavenie -> Dovolenkový režim). Pre toto pravidlo nie sú ŽIADNE výnimky.
* InnoGames si vyhradzuje právo kedykoľvek pravidlá zmeniť. Prípadná zmena bude oznámená prinajmenšom na fóre a na úvodnej stránke Divokých kmeňov.
**Je prísne zakázané pokúšať sa vniknúť na iný účet. Neúspešné pokusy do cudzích účtov zaznamenávané a budú potrestané.
* Berte na vedomie, že na špeciálne či krátkodobé svety sa môžu vzťahovať dodatočné pravidlá či obmedzenia. Tie budú uvedené v oznámení na fóre a v predstavení daného sveta.
**Hádanie hesla iného hráča je taktiež zakázané. Prosím, voľte si heslá, ktoré sa nedajú ľahko uhádnuť. (napr. dlhú kombináciu čísel a písmen, znakov). Neobnovujeme účty alebo vojská, ktoré sa stratia, v prípade ak bolo zvolené jednoduché heslo. Pre bezpečné heslo Vám doporučujeme si prečítať túto tému: Bezpečné heslo
* InnoGames nenesie žiadnu zodpovednosť za akcie či komentáre používateľov v hre a na ostatných platformách. Užívateľský obsah môže byť odstránený bez varovania či upozornenia, alebo bez udania dôvodu, ak sa zdá, že porušuje naše pravidlá.
* Pokiaľ budete mať akékoľvek otázky ohľadom časti pravidiel a regulácií či obmedzení spomenutých v týchto paragrafoch, kontaktujte prosím hernú podporu.
* Tieto pravidlá nedokážu pokryť každú situáciu. Herná podpora sa môže rozhodnúť pre udelenie trestov aj v situáciách, ktoré nepokrývajú tieto pravidlá.
* Upozorňujeme, že okrem pravidiel hry sa na naše služby vzťahujú aj Všeobecné obchodné podmienky, ktoré musia byť dodržiavané.
* Členovia hernej podpory, administrátor hry, ani zamestnanci InnoGames od vás nikdy nebudú žiadať heslo od vášho účtu.
 
 
== '''§2) Kódex správania''' ==
 
* Vždy sa správajte k ostatným členom hernej komunity slušne. Komunikácia s ostatnými hráčmi by mala byť priateľská a primeraná.
* Tím hernej podpory si vyhradzuje právo potrestať alebo zablokovať hráčov, ktorí porušujú tieto pravidlá, v hre a/alebo v s ňou spojených službách, a to v závislosti od vážnosti porušenia aj bez predchádzajúceho varovania či upozornenia. Proti zablokovaniu môžete protestovať iba cez systém hernej podpory.
* V prípadoch neprístojného správania či zneužívania systému hernej podpory môžu jej členovia takémuto hráčovi znemožniť prístup do systému.
* Každý hráč je zaviazaný nasledovať inštrukcie dané tímom hernej podpory. Administrátor hry je najvyššou autoritou vo všetkých záležitostiach hernej podpory. Jeho rozhodnutie je konečné.
* Čokoľvek, čo je napísané v hre alebo v s ňou spojených službách, môže byť nahlásené a použité ako dôkaz voči protestu proti zablokovaniu či počas iných záležitostí hernej podpory. V prípade pochybností bude interpretácia správ posúdená tímom hernej podpory.
* Je zakázané napodobňovať alebo vydávať sa za iného hráča, za člena hernej podpory, či za zamestnanca InnoGames.
* Je zakázané predstierať známosti či kontakty v tíme hernej podpory či medzi zamestnancami InnoGames za akýmkoľvek účelom.
* Zverejňovanie obsahu akejkoľvek komunikácie s hernou podporou alebo s ostatnými hráčmi bez ich plného súhlasu nie je dovolené.
* Hráči povinní informovať hernú podporu o chybách a závadách hneď ako ich objavia, alebo sa o nich dozvedia. Neschopnosť nahlásiť chybu včas, najmä ak táto niekoho zvýhodňuje, môže viesť k potrestaniu.
* Získavanie výhod z toho, že iný hráč porušuje herné pravidlá, môže viesť aj k potrestaniu profitujúceho účtu. Hráči, ktorí si myslia, že sú zvýhodnení vďaka porušeniu pravidiel, musia unáhlene kontaktovať hernú podporu.
* Je zakázané vyžadovať akcie alebo informácie priamo či nepriamo sa týkajúce vlastníctva účtu, alebo vyhrážať sa, vydierať, klamať či ohrozovať hráčov za takýmto účelom. Takisto je zakázané navádzať iných k porušovaniu herných pravidiel.
* Ukladanie, zdieľanie, zverejňovanie či rozširovanie akejkoľvek informácie, ktorá porušuje naše pravidlá v hre alebo v s ňou spojených platformách, je prísne zakázané.
* Použitie externých alebo herných prostriedkov či metód k obchádzaniu pravidiel, blokovaní či technických obmedzení zavedených do hry, alebo do s ňou spojených služieb, je prísne zakázané.
 
 
== '''§3) Jazyk a komunikácia''' ==
 
* Slovné výrazy, vyjadrenia, médiá, alebo odkazy spojené s obsahom, ktorý zobrazuje, povoľuje, alebo nabáda k politicky extrémnemu, pornografickému, násilnému, sexuálne explicitnému, sexistickému, urážlivému, škodlivému, ohrozujúcemu alebo protizákonnému obsahu, zakázané v hre a vo všetkých s ňou spojených platformách. Toto zahŕňa aj ich cenzurované alebo inak upravené verzie.
* Hráči nemôžu používať rozpoznateľné značky, známky a/alebo chránené názvy ako súčasť svojho účtu, profilu, dediny či kmeňa.
* Využívanie hry alebo s ňou spojené služby na priamu alebo nepriamu reklamu webových stránok, projektov, značiek a podobne nie je dovolené. Jediná možnosť, ako to urobiť, je najskôr získať výslovný súhlas od hernej podpory.
* Komunikácia medzi hráčmi a hernou podporou musí prebiehať v jazyku Slovenčina alebo čeština. Členovia hernej podpory nemusia odpovedať na správy a žiadosti, ktoré nie sú zrozumiteľné (napr. sú písané automatickým prekladom).
* Hráčske a kmeňové profily musia byť v jazyku Slovenčina alebo čeština. Krátke a známe citácie či vety v iných jazykoch sú dovolené iba ak je k nim pripísaný preklad v jazyku Slovenčina alebo čeština.
* Hráčom nie je dovolené zdieľať ich osobné informácie, ani súkromné informácie o tretích stranách, s ostatnými, pretože to môže byť použité k zneužitiu ich účtu, alebo k iným neoprávneným účelom..
   
   
§2) Viacero hráčov na jednom internetovom pripojení


Hráčom po dobu zdieľania internetového pripojenia (a 24 hodín potom) nie je dovolené akékoľvek vzájomné pôsobenie medzi ich účtami. Nesmú si medzi sebou posielať suroviny, podpory, útočiť na seba, či koordinovane útočiť na iného hráča, resp. na iný cieľ, alebo vzájomne pôsobiť ŽIADNYM iným spôsobom.  
== '''§4) Herné účty''' ==
Hráči, ktorí zdieľajú spoločné internetové pripojenie, musia počkať minimálne 3 týždne pred útočením, posielaním surovín, podporovaním rovnakého hráča. To znamená, že až po uplynutí 3 týždňov od POSLEDNÉHO vykonaného príkazu z jedného účtu, môže iný hráč na rovnakom internetovom spojení podporiť/zaútočiť na toho istého hráča, resp. cieľ.
 
Je stále zakázané koordinovať akcie z účtov na spoločnom pripojení v rovnakom čase. Vždy musí uplynúť čakacia doba 3 týždne pred akýmkoľvek príkazom z rozličných účtov na spoločnom pripojení. Toto neovplyvňuje zástup v dovolenke, pretože ten je myslený dočasne a zastupované účty môžu byť prenesené na iné spojenie.  
* Hráči nemôžu mať viac než jeden účet na každom svete. Hráči môžu hrať na viacerých svetoch pomocou toho istého účtu, prípadne hrať Divoké kmene na viacerých účtoch, pokiaľ tieto nie sú aktívne na tom istom svete.
Pravidelné zdieľanie pripojenia musí byť zapísané (v Nastavenie -> Zdieľanie internetového spojenia) a akákoľvek interakcia medzi týmito účtami je tak týmto zakázaná.  
* Ak sa hráč z akéhokoľvek dôvodu rozhodne hrať na inom účte v rovnakom svete, musí sa uistiť, že na tom predošlom bolo nastavené zmazanie účtu a prešlo odvtedy 24 hodín, než sa prihlási na nový účet. Nie je dovolené dodatočne zrušiť proces mazania účtu.
*Presné vysvetlenie:
* Hráčske účty sú zvyčajne zmazané zo sveta po 14 dňoch bez prihlásenia.
**Toto pravidlo platí pre všetkých hráčov, ktorí zdieľajú jeden počítač alebo sieť s jedným alebo viacerými hráčmi. Zdieľaná sieť môže byť v domácnosti, práci, v škole, v kaviarni, alebo podobne. Všetci hráči, ktorí vedome a pravidelne zdieľajú internetové pripojenie (viac ako 3 dni v týždni), sa musia navzájom zapísať v hre do "Nastavenie -> Zdieľanie internetového spojenia". Všetky príklady koordinácie na tretiu stranu sa vzťahujú do obdobia 3 týždňov.
* Vytváranie a/alebo používanie jedného či viacerých účtov za účelom pomáhania iným účtom (tzv. "podporné účty"), rovnako ako profitovanie z takéhoto činu, je zakázané.
*Príklady:
* Nie je dovolené získať alebo pokúšať sa získať neautorizovaný prístup na účet iného užívateľa. Trestá sa aj samotný pokus o to.
**Je zakázané používať účet akýmkoľvek spôsobom, ktorým by profitoval iný účet na rovnakom pripojení.
* Je zakázané zdieľať heslá alebo iné prihlasovacie údaje s inými hráčmi. Herná podpora nie je povinná pomáhať vám v takýchto prípadoch.
**Hráčom, ktorí zdieľajú spoločné pripojenie, nie je dovolené útočiť, posielať suroviny alebo podporu rovnakému hráčovi.
* Ak sa hráč nemôže prihlásiť do svojho účtu a/alebo myslí si, že účet bol ukradnutý, musí v priebehu siedmych dní kontaktovať hernú podporu a potvrdiť vlastníctvo svojho účtu. Po tomto čase je nepravdepodobné, že bude herná podpora schopná vrátiť prístup na účet.
**Hráčom, ktorí zdieľajú spoločné pripojenie, nie je dovolené na seba navzájom útočiť, posielať si suroviny alebo podporu.
* Počas funkcie "Zástup v dovolenke" je majiteľ účtu výhradne zodpovedný za výber svojho zástupcu a predpokladá sa, že zástupca sa bude riadiť podľa jeho/jej inštrukcií. Toto sa vzťahuje na akékoľvek zmeny na účte (alebo spôsobenú účtom) počas aktívneho zástupu v dovolenke. Zneužitie zástupu môže viesť k potrestaniu všetkých podieľajúcich sa účtov. Rozsah zneužitia zástupu určuje herná podpora a môže byť riešený prípad od prípadu.
**Je zakázané používať tretí účet pre posielanie surovín alebo na preberanie dedín medzi účtami na rovnakom pripojení. V tomto prípade všetky 3 účty porušujú pravidlá.
* Hráči, ktorí hrajú z rovnakého zariadenia alebo siete (napr. rovnaká domácnosť, škola, pracovisko) to musia oznámiť vo svojich nastaveniach v časti "Zdieľanie pripojenia".
**Je zakázané použiť účet na vašom pripojení k *odplácaniu útoku (k odvete) proti hráčom v prospech účtu na rovnakom pripojení
* Je zakázané používať dočasné/jednorazové e-mailové adresy na registráciu či používanie účtu na Divokých kmeňoch.
**Je vždy zakázané z 2 alebo viacerých účtov, koordinovane útočiť alebo podporovať rovnakého hráča (tretiu stranu), ak skôr uvedené účty zdieľajú spoločné pripojenie, či do 24 hodín po ukončení zdieľania.
* Každý hráč je zodpovedný za platnosť a bezpečnosť svojho účtu a za všetky vložené údaje.
**Hráči, ktorí zdieľajú spoločné pripojenie, môžu útočiť na rozdielnych hráčov z jedného kmeňa.
* Aby sme mohli poskytovať naše služby, hráči nemôžu tajiť informácie týkajúce sa účtu pred hernou podporou pomocou technických nástrojov či akejkoľvek inej metódy. Právo hráča týkajúce sa ochrany osobných údajov voči iným používateľom (napr. používanie anonymnej prezývky) nie je ovplyvnené týmto pravidlom.
**Nie je dovolené koordinovať útoky medzi účtami v zástupe v dovolenke a zástupcu, počas zástupu v dovolenke a 24 hodín potom.
 
*Presnejšie vysvetlenie odplácania útokov:
 
*Odplácanie útoku (odveta) z rovnakého pripojenia je zakázaná. Odveta je to, keď zaútočíte na hráča, ktorý útočí na nejaký z účtov na vašom pripojení, či už je to zdieľaný účet alebo účet v zástupe. Tu je uvedených pár príkladov, čo je považované za dovolené a čo nie.  
== '''§5) Prémiová mena''' ==
**Ak hráč A je zástupca na účte (alebo viacerých účtoch), ktorý je pod útokmi a nikto z útočníkov neútočí aj na hráča A, tak potom hráč A musí počkať 24 hodín PO ukončení zástupu v dovolenke, aby mohol zaútočiť na hociktorého hráča, ktorý útočil na účet, ktorý mal hráč A v zástupe.
**Ak hráči A a B zdieľajú spoločné pripojenie a potom na oboch z nich zaútočí hráč C, iba JEDEN z nich mu môže odplatiť útok naspäť.
**Ak hráči A a B zdieľajú spoločné pripojenie a potom na hráča A zaútočí hráč C, iba hráč A môže zaútočiť naspäť na hráča C.
**Ak hráč A má zástup v dovolenke na účte hráča B a na oba účty zaútočí hráč C, iba JEDEN z účtov mu môže odplatiť útok naspäť. Druhý účet musí počkať 24 hodín po ukončení zástupu, a až potom môže aj ten.
§3) Zástup v dovolenke


Zástup v dovolenke je dočasný spôsob, ako sa starať o účet iného hráča po dobu, kedy sa daný hráč nemôže prihlásiť na svoj účet. Po dobu, kedy hráč hrá za iný účet v pomocou zástupu v dovolenke, nie je dovolená akákoľvek interakcia (posielanie útokov/surovín/podpory/koordinované útoky alebo koordinované podpory) medzi akýmkoľvek účtom na rovnakom pripojení ako má zástupca (vrátane priateľov, rodiny a kolegov z práce na rovnakom pripojení). Toto zahŕňa všetky účty, ktoré sú zastupované hráčom na danom pripojení.
* Prémiové body môžu byť zakúpené iba z oficiálneho obchodu v hre alebo mobilných aplikácií. Kupovanie Prémiových bodov z iných zdrojov je zakázané a takéto body môžu byť odobraté bez kompenzácie. InnoGames neposkytne žiadnu podporu v prípade prémiovej meny, ktorá nebola zakúpená z oficiálneho obchodu v hre alebo z mobilných aplikácií.
Akákoľvek interakcia je zakázaná až do uplynutia 24 hodín po ukončení zástupu alebo aj prevedenia zástupu na iného hráča.
* Predávanie, nakupovanie, alebo ponúkanie herných účtov, ich častí, prípadne externých služieb týkajúcich sa účtov, výmenou za Prémiové body či akýkoľvek iný benefit, je prísne zakázané. Jedinou výnimkou sú herné prvky alebo funkcie, ktoré sú priamou súčasťou hry a sú vytvorené tak, aby pracovali s hernou ekonómiou.
Nie je dovolené zastupovať účet a používať ho len ako podporu iných účtov. Účty, ktoré sú jasne používané ako podporujúce, budú zablokované.
* Posielanie Prémiových bodov medzi hráčmi je vykonávané výhradne na riziko zúčastnených hráčov. Herná podpora nemá žiadnu povinnosť pomáhať v takýchto prípadoch. Upozorňujeme, že Prémiové body získané od iných hráčov môžu byť dodatočne kedykoľvek odobraté, napríklad ak súčasťou storna, sú získané podvodom alebo porušením tu uvedených pravidiel. Ak hráč získa Prémiové body z neznámeho zdroja, mal by pred ich použitím kontaktovať hernú podporu.
Musí byť taktiež splnené všetko, čo je uvedené v bode §2.  
Zástupcovia v dovolenke sú zodpovední za všetky vykonané akcie účtu, na ktorom majú zástup. Uistite sa, že môžete dôverovať osobe, ktorú ste si zvolili za svojho zástupcu.
Nie je dovolené zneužívať zastupovanie v dovolenke. Zástupcovia v dovolenke, ktorí úmyselne zničia alebo vážne poškodia účet, ktorí zastupujú, budú potrestaní. Potrestáme zástupcu, ak uvidíme, že ten mal jasný úmysel zničiť prácu majiteľa účtu, ktorý zastupoval, aj napriek jeho inštrukciám. Nenahradíme však škody spôsobené danému účtu, takže sa naozaj vždy uistite, že zástup dáte len zodpovednému a dôveryhodnému hráčovi.
*Príklady:
**Je dovolené útočiť a dobývať iné dediny z účtu, na ktorom máte zástup v dovolenke.
**Je dovolené útočiť na rôznych hráčov z rovnakého kmeňa zo svojho účtu a účtu, ktorý zastupujete (tzn. oddelené útoky na rôznych hráčov).
**Je zakázané písať hráčovi, aby ste zistili jeho online stav pre plánovaný útok, z iného účtu na vašom pripojení.
**Je zakázané podporiť nejakého hráča a zároveň ho aj podporiť z účtu, v ktorom máte zástup v dovolenke.
**Je zakázané používať účet v zástupe akýmkoľvek spôsobom, pomocou ktorého by profitoval iný účet na rovnakom pripojení.
**Zástupca nesmie útočiť na rovnakého hráča zo svojho účtu a z účtu, ktorý zastupuje, po celú dobu trvania zástupu v dovolenke. Toto je zakázané, aj keď je medzi útokmi rozdiel viac ako 24 hodín. Rovnaký hráč môže byť napadnutý najskôr 24 hodín po ukončení zástupu v dovolenke.
**Je zakázané podporovať alebo útočiť na iného hráča, ktorý má rovnaké pripojenie ako zástupca alebo zástup v dovolenke.
**Nie je dovolené podporovať alebo útočiť na hráča, ktorý je zastupovaný kýmkoľvek na vašom internetovom pripojení.
**Je prísne zakázané útočiť alebo podporovať rovnakého hráča zo svojho účtu a z účtu, ktorý zastupujete.
*Dlhodobý zástup v dovolenke:
*Dovoľujeme hráčom dlhodobo zastupovať účty v dovolenke, s určitými obmedzeniami. Ak má účet majiteľa, ktorý sa vráti späť a vy viete kedy to bude, je ho dovolené zastupovať. Účty, ktoré zastupované a ich majiteľ sa späť nevráti, sú považované za trvalý zástup. Dočasným zástupom sa rozumie to, ak je účet zastupovaný 60 dní počas posledných 120 dní. Účet bude potom tzv. "limitovaný účet". Zástupca nebude môcť zaútočiť alebo podporiť iných hráčov, alebo im poslať suroviny. Každý účet musí mať svojho aktívneho majiteľa účtu. Ak sa majiteľ účtu rozhodne, že sa už nechce vrátiť do hry, tento účet nesmie byť trvalo hraný zástupcom v dovolenke. Musí byť taktiež splnené všetko, čo je uvedené v bode §2.
**Je zakázané trvalo zastupovať účet len pre podporu ďalších účtov, aj v prípade, že sú tieto účty na inom pripojení.
**Akýkoľvek účet, ktorý je zastupovaný bezdôvodne viac ako 120 dní, môže mať zrušený zástup DK Support Teamom.
   
   
§4) Komunikácia


Urážanie ostatných hráčov a používanie jazyka v urážlivom kontexte je zakázané. Vyhrážanie a vydieranie ostatných hráčov je povolené len v prípade, ak sa kontext týka čisto iba hry. Politický extrémizmus, rasizmus, pornografia alebo iné ilegálne vyjadrovanie je v hre (či inom nami poskytnutom médiu) zakázané. Tresty za urážky môžu byť realizované vo všetkých aspektoch hry. Phishing (podvodné získavanie údajov ostatných hráčov) v akékoľvek podobe, alebo aj vydieranie za účelom získania hesla iného hráča, je prísne zakázané. Spamovanie iných hráčov alebo DK Support Teamu, napríklad neustálym posielaním nezmyselných správ, reťazových správ, alebo neustále preposielavanie oznámení môže byť vnímané ako nevhodné správanie a je zakázané.
== '''§6) Boti a skripty''' ==
*Príklady:
**Je dovolené označiť hráča ako začiatočníka (noob, lama) a kritizovať jeho spôsob hrania použitím vhodného slovníka.
**Je dovolené v hre vymáhať od hráčoch suroviny, skrz vydieranie v hre, že stratia ich dediny pri potencionálnych útokoch.
**Je prísne zakázané vymáhať po hráčoch [[Prémiové body]] alebo veci mimo hru.
**Je zakázané urážať hráčov alebo komunikovať s nimi urážlivým či inak nevhodným spôsobom.
Je zakázané používať rasistické, nelegálne alebo inak nevhodné výrazy pri pomenovávaní svojho účtu, kmeňa, dedín, v kmeňovom alebo osobnom profile. Ak sa jedná o kmeňový profil, blokovaní môžu byť všetci zakladatelia kmeňa.
**Je zakázané zverejňovať pornografické odkazy v profiloch alebo inom nami poskytnutom médiu (kmeňové fórum).
**Je zakázané napodobňovať alebo sa vydávať za členov DK Teamu.
**Urážka člena DK Teamu v ticket systéme môže viesť k trvalému zablokovaniu herného účtu vo všetkých svetoch bez možnosti protestu.
**Je zakázané zverejňovať v kmeňovom alebo verejnom DK fóre, či inom nami poskytnutom hernom médiu, Váš rozhovor (ticket) s DK Support Teamom.
**Rasistické, nelegálne alebo nevhodné mená pre hráča, kmeň atď., vedú k okamžitému hernému zablokovaniu.
**Hráč, ktorý uráža ostatných hráčov, alebo aj členov DK Teamu v kmeňovom, alebo aj na verejnom DK fóre, môže byť v hre zablokovaný alebo byť blokovaný pre ktorúkoľvek súčasť herného servisu.
**Akýkoľvek pokus o phishing/lákanie hesiel bude prísne potrestaný.
**Nie je dovolené robiť reklamu iným hrám alebo iným nami nedovoleným stránkam v správach, fórach či inom hernom kontexte, resp. používať hru pre reklamné účely.
§5) Nákup, predaj účtu alebo herných náležitostí


Nie je dovolené hrať na účtoch pre komerčné účely. Nie je dovolené predávať, kupovať alebo ponúkať účty alebo ich časti výmenou za prémiové body alebo za akýkoľvek iný finančný benefit v hre alebo mimo nej. Obchody zahrňujúce viacero herných svetov sú taktiež zakázané.  
* Divoké kmene musia byť hrané na podporovaných prehliadačoch cez oficiálne webové verzie, alebo na oficiálnych a aktuálnych mobilných aplikáciách. Akákoľvek akcia v hre musí byť buď vykonaná ručne, alebo výhradne pomocou povolených skriptov či nástrojov.
*Príklady:
* Boti, nástroje, skripty a iné spôsoby, ktoré umožňujú automatické akcie, prípadne nahrádzajú a/alebo udeľujú prístup k prémiovým funkciám, zakázané, ak nie je uvedené inak.
**Je zakázané predávať, kupovať alebo ponúkať účty, či akúkoľvek ich časť (suroviny, dediny, vojsko,…) na E-bay, Aukro, alebo kdekoľvek inde cez iné médium
* Prehľad informácií o povolených skriptoch v hre môžete nájsť na našom fóre.
**Je zakázané ponúkať suroviny za peniaze alebo prémiové body vo svojom profile.
**Je zakázané ponúkať alebo prijímať Prémiové body za akúkoľvek hernú službu ako napríklad špehovanie iného kmeňa za Prémium.
**Je zakázané obchodovať so surovinami medzi rôznymi hernými svetmi (napríklad darovať suroviny vo Svete 1, aby ste dostali suroviny vo Svete 2).
**Je dovolené ponúkať armádu výmenou za suroviny v rovnakom hernom svete.
Je zakázané ponúkať peniaze alebo prémiové body ako odmenu za útoky alebo podpory či žiadať o platbu peniazmi alebo prémiovými bodmi, výmenou za takéto služby.
**Je zakázané vydierať iných hráčov pre ich Prémiové body výmenou za neútočenie alebo iné herné výhody
**Je dovolené ponúkať Prémiové body výmenou za CSS hárky (CSS Sheets), Povolené skripty, alebo Grafické balíčky.
§6) Boti, skripty


Hra môže byť hraná len pomocou bežných internetových prehliadačov. Boti, rozšírenia prehliadačov alebo iné programy, ktoré automatizujú herné činnosti sú zakázané. Nástroje z iných stránok sú povolené, ak automaticky nezbierajú informácie z herných účtoch a automaticky neposielajú informácie, príkazy alebo správy účtom. Je ale s nimi dovolené automaticky používať nami poskytnuté herné dáta svetov. Všetky Greasemonkey skripty sú zakázané. Ak si nie ste istý, či je skript alebo nástroj dovolený, môžete využiť ticket systém (Otázka na Support) a opýtať sa DK Support Teamu.
*Príklady:
**Je povolené používať pomocné nástroje z http://sk.twplus.org/area/ a http://sk.twstats.com
**Je dovolené používať nástroje ako napr. Google Accelerator, ktoré nemajú priamy efekt na žiadnu hernú činnosť.
**Je veľmi prísne zakázané ponúkať alebo používať akékoľvek druhy nástrojov, ktoré napodobňujú/nahrádzajú funkcie prémiového účtu.
**Je prísne zakázané ponúkať alebo používať akékoľvek druhy nástrojov, ktoré automaticky alebo s vynaložením menšieho úsilia vysielajú niekam vojsko alebo automaticky verbujú vojsko.
**Je zakázané vytvoriť, ponúkať alebo používať akýkoľvek druh nástroja, ktorý automaticky odosiela informácie z vášho účtu inému účtu alebo odosiela informácie v prípade útoku či inej udalosti.
**Je zakázané ponúkať alebo používať nástroje, ktoré pridávajú informácie na mapu alebo do iných oblastí.
**Je zakázané ponúkať alebo používať akékoľvek nástroje, ktoré vytvárajú skratky v hernej navigácii.
**Je zakázané používať akýkoľvek skript, ktorý sa sústreďuje alebo klikne na tlačidlá "Zaútočiť/Podporiť" a/alebo na tlačidlo "Ok" na potvrdzovacej stránke. Toto je niečo, čo musí každý hráč zvládnuť sám, bez skriptu.
§7) Chyby v programe


Každý hráč je zaviazaný nahlásiť, bez zdržovania, kritické chyby na Support pomocou ticket systému (Otázka na Support). Využívanie chýb k získaniu výhod povedie k vylúčeniu z hry alebo k iným trestom.
== '''§7) Ostatné''' ==


*Príklady:
'''Dodatočné pravidlá ku skriptom'''
**Ak si všimnete, že po prerušení tvorby jednotiek dostanete naspäť viac surovín ako ste vložili do ich produkcie, nesmiete toho využívať a musíte to nahlásiť na Support ako chybu.
**Ak si všimnete, že máte u sedliackeho dvora na stupni 30, viac obyvateľov než je limit, musíte túto chybu ihneď nahlásiť na Support.
§8) Spájanie účtov


Hráčovi je dovolené prenechať inému hráčovi svoje dediny bez boja. (Dediny musia byť i tak prebrané pomocou šľachtica, nie je žiadny iný spôsob ako previesť dediny na iný účet).  
Všetky skripty musia byť povolené tímom hernej podpory. Ak neviete, či je daný skript alebo pomôcka dovolená, mali by ste sa na to vždy informovať pomocou správy na hernú podporu. Zoznam povolených skriptov je možné nájsť na fóre.
Avšak je tu niekoľko podmienok, ktoré musia byť dodržané:
Platia nasledovné pravidlá:
Účty na rovnakom pripojení sa nemôžu spojiť. Toto platí aj pre účty, ktoré boli hrané stále alebo skoro stále z rovnakého internetového pripojenia.  
* Zakázané sú všetky skripty (greasemonkey, tampermonkey ap.) alebo pomôcky (rozšírenia, doplnky v prehliadači ap.) s podobnými funkciami.
Účet nesmie byť dlhodobo v zástupe v dovolenke, len k neskoršiemu predaniu dedín.  
* Skripty môžu vykonávať vždy iba jednu akciu na kliknutie, s výnimkou premenovania políčok príkazov, dedín či oznámení.
Ako vždy, zástupca v dovolenke NESMIE útočiť, až kým neuplynie najmenej 24 hodín potom, čo bol zrušený zástup v dovolenke.  
* Skripty nemôžu zasahovať do fungovania pomocníka na farmenie bez zvláštneho dovolenia zo strany tímu Divokých kmeňov.
* Skripty nemôžu automaticky posielať informácie alebo reagovať na nejakú udalosť na vašom účte.
* Skripty nemôu usmerniť kliknutie na útok, podporu či tlačítko potvrdenia v nádvorí, ani na stránke s potvrdzovaním príkazu.
* Skripty nemôžu posielať útoky namiesto hráča a nemôžu byť používané na posielanie jednotiek automaticky, alebo s menším množstvom kliknutí, než je bežné.
* Skripty nemôžu ovplyvňovať prémiový trh.
Tím Divokých kmeňov môže zakázať niektoré skripty podľa vlastného uváženia, dokonca aj keby skript nezapadal do pravidiel opísaných vyššie.


§9) Podporujúce účty


Nie je dovolené vytvárať účty len pre podporu iného účtu alebo udržovať neaktívne účty aktívnymi k tomuto účelu. Účty, ktoré sú používané len pre podporu iných účtov budú uzavreté. Účty, ktoré sú takto vedome podporované z takýchto účtov môžu byť tiež potrestané. Ak máte podozrenie, že účet je používaný len ako podpora Vášho účtu alebo iného, mali by ste to nahlásiť na Support.
'''Dodatočné pravidlá k účtom'''
*Príklady:
**Ak sa rozhodnete skončiť s hrou, nie je dovolené dať niekomu trvalý zástup v dovolenke tak, aby z neho ďalej podporoval iné účty. V tomto prípade môže byť účet zablokovaný a takisto potrestaný aj zástupca daného účtu.
§10) Hromadné správy


Systém hromadných správ je určený k uľahčeniu pri posielaní veľkého množstva rovnakých správ. Nesmie byť použitý pre distribúciu spamu, reklamy, alebo akýchkoľvek ďalších správ, ktoré porušujú naše Pravidlá hry. Pokusy o phishing/lákanie hesiel, používaním hromadných správ, budú potrestané zablokovaním účtu pre všetky svety. Hromadné správy by mali byť používané primerane. Zneužitie hromadných správ môže vyústiť v disciplinárne kroky proti vlastnému účtu.
* Účty, ktoré zdieľajú rovnaké pripojenie (alebo ho zdieľali niekedy v minulosti) nemôžu obsadzovať vzájomne svoje dediny.
*Príklady:
* Počas presunu z jedného účtu do druhého musí byť na účte zmenené heslo. Hráč je oprávnený presunúť sa na nový účet až 24 hodín potom, čo bola prevedená zmena hesla. Starý účet musí zostať aktívny na svete a nový účet ho nemôže obsadiť. Prečítajte si prosím všetky obmedzenia, týkajúce sa tohto procesu, [https://help.divoke-kmene.sk/wiki/Leg%C3%A1lne_sp%C3%B4soby_presunu_%C3%BA%C4%8Dtov uvedené tuto], než začnete so samotným presunom.
**Je dovolené posielať hromadné správy s aktuálnymi kmeňovými informáciami.
* Nie je dovolené trvalo zastupovať účty iných hráčov. Účty, ktoré boli zastupované viac, než 60 po sebe idúcich dní, budú zablokované.
**Nie je dovolené posielať súkromné hromadné správy používaním vonkajších nástrojov/skriptov.
§11) Jazyk


Divoké Kmene sú slovenskou verziou hry "Die Staemme". Komunikácia s DK Support Teamom je možná len v slovenskom, českom alebo anglickom jazyku. Požiadavky v inom jazyku nebudú riešené a nebudú ani zodpovedané.
*Príklady:
**V hre je dovolené mať herné alebo kmeňové profily len v slovenskom, českom alebo anglickom jazyku.
**Výnimkou sú krátke frázy v iných jazykoch, ktoré však musia mať pod sebou aj preklad do jedného z povolených.
**Opakované porušovanie pravidiel o jazyku môže mať za následok blokovanie vášho účtu. Ak sa jedná o kmeňový profil, blokovaní môžu byť všetci zakladatelia kmeňa.
**Vo vašom kmeňovom fóre je dovolená komunikácia v akomkoľvek jazyku.
**Ak hráč nahlási správu, pretože ju považuje za urážlivú a ktorá je v inom, ako vo vyššie uvedenom povolenom jazyku, môže byť odosielateľ tejto správy dočasne zablokovaný.
**Nie je dovolené vytváranie kmeňov exkluzívne iba pre jednu národnosť, alebo vylučovať iných hráčov, kvôli ich národnosti.
§12) Rušenie/blokovanie účtu


Každý účet môže byť pozmenený, zablokovaný alebo zmazaný z rôznych dôvodov. Zmazanie účtu sa deje automaticky, ak nie je účet využívaný viac ako 14 dní. Vo výnimočných prípadoch, môže byť herný účet zablokovaný pre všetky svety. Zablokované účty sú vždy zmazané po 14 dňoch, nezávisle na tom, či je alebo nie je na účte aktivované Prémium. Ak je ponúknutý trest (napríklad odpočet bodov), hráčom je opäť dovolené pokračovať v hre, zvyčajne od 24 do 48 hodín po akceptovaní trestu. Nevraciame Prémium hráčom, ktorý sú/boli zablokovaní za porušenie pravidiel hry.
Aktualizácia: 14. 5. 2019

Aktuálna revízia z 08:42, 11. máj 2019

Pravidlá hryPravidlá fóra



§1) Všeobecné informácie

  • Dôkladne si prosím prečítajte nasledujúce pravidlá a dodržiavajte ich.
  • Pamätajte, že tieto pravidlá sa týkajú všetkých aspektov a funkcií hry a s ňou spojených služieb.
  • InnoGames si vyhradzuje právo kedykoľvek pravidlá zmeniť. Prípadná zmena bude oznámená prinajmenšom na fóre a na úvodnej stránke Divokých kmeňov.
  • Berte na vedomie, že na špeciálne či krátkodobé svety sa môžu vzťahovať dodatočné pravidlá či obmedzenia. Tie budú uvedené v oznámení na fóre a v predstavení daného sveta.
  • InnoGames nenesie žiadnu zodpovednosť za akcie či komentáre používateľov v hre a na ostatných platformách. Užívateľský obsah môže byť odstránený bez varovania či upozornenia, alebo bez udania dôvodu, ak sa zdá, že porušuje naše pravidlá.
  • Pokiaľ budete mať akékoľvek otázky ohľadom časti pravidiel a regulácií či obmedzení spomenutých v týchto paragrafoch, kontaktujte prosím hernú podporu.
  • Tieto pravidlá nedokážu pokryť každú situáciu. Herná podpora sa môže rozhodnúť pre udelenie trestov aj v situáciách, ktoré nepokrývajú tieto pravidlá.
  • Upozorňujeme, že okrem pravidiel hry sa na naše služby vzťahujú aj Všeobecné obchodné podmienky, ktoré musia byť dodržiavané.
  • Členovia hernej podpory, administrátor hry, ani zamestnanci InnoGames od vás nikdy nebudú žiadať heslo od vášho účtu.


§2) Kódex správania

  • Vždy sa správajte k ostatným členom hernej komunity slušne. Komunikácia s ostatnými hráčmi by mala byť priateľská a primeraná.
  • Tím hernej podpory si vyhradzuje právo potrestať alebo zablokovať hráčov, ktorí porušujú tieto pravidlá, v hre a/alebo v s ňou spojených službách, a to v závislosti od vážnosti porušenia aj bez predchádzajúceho varovania či upozornenia. Proti zablokovaniu môžete protestovať iba cez systém hernej podpory.
  • V prípadoch neprístojného správania či zneužívania systému hernej podpory môžu jej členovia takémuto hráčovi znemožniť prístup do systému.
  • Každý hráč je zaviazaný nasledovať inštrukcie dané tímom hernej podpory. Administrátor hry je najvyššou autoritou vo všetkých záležitostiach hernej podpory. Jeho rozhodnutie je konečné.
  • Čokoľvek, čo je napísané v hre alebo v s ňou spojených službách, môže byť nahlásené a použité ako dôkaz voči protestu proti zablokovaniu či počas iných záležitostí hernej podpory. V prípade pochybností bude interpretácia správ posúdená tímom hernej podpory.
  • Je zakázané napodobňovať alebo vydávať sa za iného hráča, za člena hernej podpory, či za zamestnanca InnoGames.
  • Je zakázané predstierať známosti či kontakty v tíme hernej podpory či medzi zamestnancami InnoGames za akýmkoľvek účelom.
  • Zverejňovanie obsahu akejkoľvek komunikácie s hernou podporou alebo s ostatnými hráčmi bez ich plného súhlasu nie je dovolené.
  • Hráči sú povinní informovať hernú podporu o chybách a závadách hneď ako ich objavia, alebo sa o nich dozvedia. Neschopnosť nahlásiť chybu včas, najmä ak táto niekoho zvýhodňuje, môže viesť k potrestaniu.
  • Získavanie výhod z toho, že iný hráč porušuje herné pravidlá, môže viesť aj k potrestaniu profitujúceho účtu. Hráči, ktorí si myslia, že sú zvýhodnení vďaka porušeniu pravidiel, musia unáhlene kontaktovať hernú podporu.
  • Je zakázané vyžadovať akcie alebo informácie priamo či nepriamo sa týkajúce vlastníctva účtu, alebo vyhrážať sa, vydierať, klamať či ohrozovať hráčov za takýmto účelom. Takisto je zakázané navádzať iných k porušovaniu herných pravidiel.
  • Ukladanie, zdieľanie, zverejňovanie či rozširovanie akejkoľvek informácie, ktorá porušuje naše pravidlá v hre alebo v s ňou spojených platformách, je prísne zakázané.
  • Použitie externých alebo herných prostriedkov či metód k obchádzaniu pravidiel, blokovaní či technických obmedzení zavedených do hry, alebo do s ňou spojených služieb, je prísne zakázané.


§3) Jazyk a komunikácia

  • Slovné výrazy, vyjadrenia, médiá, alebo odkazy spojené s obsahom, ktorý zobrazuje, povoľuje, alebo nabáda k politicky extrémnemu, pornografickému, násilnému, sexuálne explicitnému, sexistickému, urážlivému, škodlivému, ohrozujúcemu alebo protizákonnému obsahu, sú zakázané v hre a vo všetkých s ňou spojených platformách. Toto zahŕňa aj ich cenzurované alebo inak upravené verzie.
  • Hráči nemôžu používať rozpoznateľné značky, známky a/alebo chránené názvy ako súčasť svojho účtu, profilu, dediny či kmeňa.
  • Využívanie hry alebo s ňou spojené služby na priamu alebo nepriamu reklamu webových stránok, projektov, značiek a podobne nie je dovolené. Jediná možnosť, ako to urobiť, je najskôr získať výslovný súhlas od hernej podpory.
  • Komunikácia medzi hráčmi a hernou podporou musí prebiehať v jazyku Slovenčina alebo čeština. Členovia hernej podpory nemusia odpovedať na správy a žiadosti, ktoré nie sú zrozumiteľné (napr. sú písané automatickým prekladom).
  • Hráčske a kmeňové profily musia byť v jazyku Slovenčina alebo čeština. Krátke a známe citácie či vety v iných jazykoch sú dovolené iba ak je k nim pripísaný preklad v jazyku Slovenčina alebo čeština.
  • Hráčom nie je dovolené zdieľať ich osobné informácie, ani súkromné informácie o tretích stranách, s ostatnými, pretože to môže byť použité k zneužitiu ich účtu, alebo k iným neoprávneným účelom..


§4) Herné účty

  • Hráči nemôžu mať viac než jeden účet na každom svete. Hráči môžu hrať na viacerých svetoch pomocou toho istého účtu, prípadne hrať Divoké kmene na viacerých účtoch, pokiaľ tieto nie sú aktívne na tom istom svete.
  • Ak sa hráč z akéhokoľvek dôvodu rozhodne hrať na inom účte v rovnakom svete, musí sa uistiť, že na tom predošlom bolo nastavené zmazanie účtu a prešlo odvtedy 24 hodín, než sa prihlási na nový účet. Nie je dovolené dodatočne zrušiť proces mazania účtu.
  • Hráčske účty sú zvyčajne zmazané zo sveta po 14 dňoch bez prihlásenia.
  • Vytváranie a/alebo používanie jedného či viacerých účtov za účelom pomáhania iným účtom (tzv. "podporné účty"), rovnako ako profitovanie z takéhoto činu, je zakázané.
  • Nie je dovolené získať alebo pokúšať sa získať neautorizovaný prístup na účet iného užívateľa. Trestá sa aj samotný pokus o to.
  • Je zakázané zdieľať heslá alebo iné prihlasovacie údaje s inými hráčmi. Herná podpora nie je povinná pomáhať vám v takýchto prípadoch.
  • Ak sa hráč nemôže prihlásiť do svojho účtu a/alebo myslí si, že účet bol ukradnutý, musí v priebehu siedmych dní kontaktovať hernú podporu a potvrdiť vlastníctvo svojho účtu. Po tomto čase je nepravdepodobné, že bude herná podpora schopná vrátiť prístup na účet.
  • Počas funkcie "Zástup v dovolenke" je majiteľ účtu výhradne zodpovedný za výber svojho zástupcu a predpokladá sa, že zástupca sa bude riadiť podľa jeho/jej inštrukcií. Toto sa vzťahuje na akékoľvek zmeny na účte (alebo spôsobenú účtom) počas aktívneho zástupu v dovolenke. Zneužitie zástupu môže viesť k potrestaniu všetkých podieľajúcich sa účtov. Rozsah zneužitia zástupu určuje herná podpora a môže byť riešený prípad od prípadu.
  • Hráči, ktorí hrajú z rovnakého zariadenia alebo siete (napr. rovnaká domácnosť, škola, pracovisko) to musia oznámiť vo svojich nastaveniach v časti "Zdieľanie pripojenia".
  • Je zakázané používať dočasné/jednorazové e-mailové adresy na registráciu či používanie účtu na Divokých kmeňoch.
  • Každý hráč je zodpovedný za platnosť a bezpečnosť svojho účtu a za všetky vložené údaje.
  • Aby sme mohli poskytovať naše služby, hráči nemôžu tajiť informácie týkajúce sa účtu pred hernou podporou pomocou technických nástrojov či akejkoľvek inej metódy. Právo hráča týkajúce sa ochrany osobných údajov voči iným používateľom (napr. používanie anonymnej prezývky) nie je ovplyvnené týmto pravidlom.


§5) Prémiová mena

  • Prémiové body môžu byť zakúpené iba z oficiálneho obchodu v hre alebo mobilných aplikácií. Kupovanie Prémiových bodov z iných zdrojov je zakázané a takéto body môžu byť odobraté bez kompenzácie. InnoGames neposkytne žiadnu podporu v prípade prémiovej meny, ktorá nebola zakúpená z oficiálneho obchodu v hre alebo z mobilných aplikácií.
  • Predávanie, nakupovanie, alebo ponúkanie herných účtov, ich častí, prípadne externých služieb týkajúcich sa účtov, výmenou za Prémiové body či akýkoľvek iný benefit, je prísne zakázané. Jedinou výnimkou sú herné prvky alebo funkcie, ktoré sú priamou súčasťou hry a sú vytvorené tak, aby pracovali s hernou ekonómiou.
  • Posielanie Prémiových bodov medzi hráčmi je vykonávané výhradne na riziko zúčastnených hráčov. Herná podpora nemá žiadnu povinnosť pomáhať v takýchto prípadoch. Upozorňujeme, že Prémiové body získané od iných hráčov môžu byť dodatočne kedykoľvek odobraté, napríklad ak sú súčasťou storna, sú získané podvodom alebo porušením tu uvedených pravidiel. Ak hráč získa Prémiové body z neznámeho zdroja, mal by pred ich použitím kontaktovať hernú podporu.


§6) Boti a skripty

  • Divoké kmene musia byť hrané na podporovaných prehliadačoch cez oficiálne webové verzie, alebo na oficiálnych a aktuálnych mobilných aplikáciách. Akákoľvek akcia v hre musí byť buď vykonaná ručne, alebo výhradne pomocou povolených skriptov či nástrojov.
  • Boti, nástroje, skripty a iné spôsoby, ktoré umožňujú automatické akcie, prípadne nahrádzajú a/alebo udeľujú prístup k prémiovým funkciám, sú zakázané, ak nie je uvedené inak.
  • Prehľad informácií o povolených skriptoch v hre môžete nájsť na našom fóre.


§7) Ostatné

Dodatočné pravidlá ku skriptom

Všetky skripty musia byť povolené tímom hernej podpory. Ak neviete, či je daný skript alebo pomôcka dovolená, mali by ste sa na to vždy informovať pomocou správy na hernú podporu. Zoznam povolených skriptov je možné nájsť na fóre. Platia nasledovné pravidlá:

  • Zakázané sú všetky skripty (greasemonkey, tampermonkey ap.) alebo pomôcky (rozšírenia, doplnky v prehliadači ap.) s podobnými funkciami.
  • Skripty môžu vykonávať vždy iba jednu akciu na kliknutie, s výnimkou premenovania políčok príkazov, dedín či oznámení.
  • Skripty nemôžu zasahovať do fungovania pomocníka na farmenie bez zvláštneho dovolenia zo strany tímu Divokých kmeňov.
  • Skripty nemôžu automaticky posielať informácie alebo reagovať na nejakú udalosť na vašom účte.
  • Skripty nemôu usmerniť kliknutie na útok, podporu či tlačítko potvrdenia v nádvorí, ani na stránke s potvrdzovaním príkazu.
  • Skripty nemôžu posielať útoky namiesto hráča a nemôžu byť používané na posielanie jednotiek automaticky, alebo s menším množstvom kliknutí, než je bežné.
  • Skripty nemôžu ovplyvňovať prémiový trh.

Tím Divokých kmeňov môže zakázať niektoré skripty podľa vlastného uváženia, dokonca aj keby skript nezapadal do pravidiel opísaných vyššie.


Dodatočné pravidlá k účtom

  • Účty, ktoré zdieľajú rovnaké pripojenie (alebo ho zdieľali niekedy v minulosti) nemôžu obsadzovať vzájomne svoje dediny.
  • Počas presunu z jedného účtu do druhého musí byť na účte zmenené heslo. Hráč je oprávnený presunúť sa na nový účet až 24 hodín potom, čo bola prevedená zmena hesla. Starý účet musí zostať aktívny na svete a nový účet ho nemôže obsadiť. Prečítajte si prosím všetky obmedzenia, týkajúce sa tohto procesu, uvedené tuto, než začnete so samotným presunom.
  • Nie je dovolené trvalo zastupovať účty iných hráčov. Účty, ktoré boli zastupované viac, než 60 po sebe idúcich dní, budú zablokované.


Aktualizácia: 14. 5. 2019