Veľké obliehanie: Rozdiel medzi revíziami

Zo stránky Tribalwars Wiki SK
Jump to navigation
dBez shrnutí editace
dBez shrnutí editace
Riadok 25: Riadok 25:


V okamihu, keď niektorý kmeň získa 40 % požadovaných bodov vplyvu, cena zlatých mincí sa automaticky pre všetkých zníži o 10 %. Za každých ďalších 10 % bodov vplyvu sa zníži cena mincí o 10 %. To znamená, že keď prvý kmeň získa 90 % požadovaných bodov vplyvu pre výhru vo svete, cena zlatých mincí bude iba 40 % z ich pôvodnej hodnoty.
V okamihu, keď niektorý kmeň získa 40 % požadovaných bodov vplyvu, cena zlatých mincí sa automaticky pre všetkých zníži o 10 %. Za každých ďalších 10 % bodov vplyvu sa zníži cena mincí o 10 %. To znamená, že keď prvý kmeň získa 90 % požadovaných bodov vplyvu pre výhru vo svete, cena zlatých mincí bude iba 40 % z ich pôvodnej hodnoty.


== Používateľské rozhranie ==
== Používateľské rozhranie ==
Riadok 30: Riadok 31:
<tr>
<tr>
<td>[[Súbor:Vobliehanie1.png | 400px]]</td>
<td>[[Súbor:Vobliehanie1.png | 400px]]</td>
<td>The central city is always at the center of the map.
<td>Veľké mesto sa nachádza vždy v strede mapy.
 
It can spawn in different sizes depends on the world settings.


When hovering over the player gets the most important information on the specific district:
Na slovenskej verzii Divokých kmeňov má rozmery 6x6 oblastí, na českej 8x8, na medzinárodnej dokonca 10x10.


Defense modifier (malus)
Ak ukážete na oblasť, zobrazia sa vám dôležité informácie o nej:
How many victory points are awarded per day (for holding the district)
[*] Ako veľmi je znížená obrana
And who controls the district</td>
[*] Koľko bodov vplyvu je udelených za deň (za udržanie oblasti)
[*] Kto kontroluje oblasť
</td>
</tr>
</tr>
<tr>
<tr>

Verzia z 18:58, 23. december 2018

Gs forum banner.jpg

Víťazné podmienky

Veľké obliehanie je nový typ víťazných podmienok. V strede sveta sa nachádza veľké mesto, ktoré pozostáva z viacerých oblastí, ktoré môžu hráči obsadzovať. Tieto oblasti fungujú takmer ako bežné dediny a sú kľúčom k víťazstvu na danom svete, pretože kmeňu, ktorý ich ovláda, pridávajú body vplyvu, ktoré je treba na výhru vo svete. Vyhráte tak, že nahromadíte určité množstvo bodov vplyvu.


Začiatok sveta

Svet s týmito víťaznými podmienkami začína ako každý iný. Jediným rozdielom je veľké mesto v strede mapy. Hráči preto začínajú hrať ako obvykle - výstavbou dediny, drancovaním okolia, vytváraním armády, útočením na iných hráčov a podobne. Ak chcú ale vyhrať svet, potrebujú sa stať súčasťou kmeňa a pokúsiť sa obsadiť niektoré z častí veľkého mesta. Spočiatku sa v oblastiach nachádzajú barbarské jednotky, ktoré budete musieť poraziť ako prvé (sú to obyčajné jednotky, nie je na nich nič zvláštne a môžete ich vyšpehovať). Nie je náročné obsadiť nejakú oblasť, keďže má znížené obranné hodnotenie a jej oddanosť je vždy 1. Omnoho ťažšie je ich však udržať.


Oblasti mesta

Vo svete s Veľkým obliehaním nájdete v strede mapy obrovské mesto. Veľkosť mesta sa môže na jednotlivých svetoch líšiť, ale každé sa skladá z určitého počtu oblastí. Tieto oblasti (štvrte) funguje rovnako, ako bežné dediny, ale nemôžu byť premenované, majú vždy oddanosť 1 a všetky príkazy do nich trvajú rovnako dlho. Toto platí aj pre príkazy medzi oblasťami navzájom. Oblasti mesta majú všetky zníženú efektívnosť obrany (obranný malus), takže bude náročné ubrániť ich. Hodnota zníženej obrany sa líši medzi jednotlivými oblasťami, pričom najviac znevýhodnené oblasti vám poskytnú najväčší počet bodov vplyvu, ktoré budete potrebovať pre víťazstvo vo svete.

Jednotky vracajúce sa z oblastí majú rovnaký čas cesty, ako keď putujú do oblastí. Príkazy vyslané z oblastí majú vždy rovnaký čas, pokiaľ cieľ nie je ďalej, než 15 polí (3 polia pre špehov). Pokiaľ je vzdialenosť väčšia, je použitý obvyklý čas ich cesty.


Štvrte mesta

Kmeň získa body vplyvu za každú vlastnenú oblasť mesta, v závislosti od toho, do akej štvrte táto patrí. Hoci sa mesto môže skladať z rôzneho počtu oblastí, vždy bude mať iba štyri štvrte. Oblasti v každej štvrti odmenia kmeň bodmi vplyvu v odlišný čas každý deň. To znamená, že o 10:00 vás odmení Námestie, o 14:00 vás odmení Obchodná štvrť, o 18:00 vás odmení Remeselná štvrť a o 22:00 vás odmenia oblasti patriace pod Prístav (v Divokých kmeňoch stále nemáme žiadne lode!).

Ak chcete body vplyvu, tieto vám budú pridelené vždy v stanovený čas. Držanie oblastí v čase odmeňovania je jediný spôsob, ako získať body vplyvu. Dajte si preto pozor, aby ste ovládali jednotlivé oblasti v okamihu, keď sa odpočet vynuluje a začne sa nové kolo. Budete potrebovať pevnú obranu, prípadne dobre načasované útoky.

V okamihu, keď niektorý kmeň získa 40 % požadovaných bodov vplyvu, cena zlatých mincí sa automaticky pre všetkých zníži o 10 %. Za každých ďalších 10 % bodov vplyvu sa zníži cena mincí o 10 %. To znamená, že keď prvý kmeň získa 90 % požadovaných bodov vplyvu pre výhru vo svete, cena zlatých mincí bude iba 40 % z ich pôvodnej hodnoty.


Používateľské rozhranie

Vobliehanie1.png Veľké mesto sa nachádza vždy v strede mapy.

Na slovenskej verzii Divokých kmeňov má rozmery 6x6 oblastí, na českej 8x8, na medzinárodnej dokonca 10x10.

Ak ukážete na oblasť, zobrazia sa vám dôležité informácie o nej: [*] Ako veľmi je znížená obrana [*] Koľko bodov vplyvu je udelených za deň (za udržanie oblasti) [*] Kto kontroluje oblasť

Vobliehanie2.png
In the ranking overview the player will find a detailed overview on the individual districts as well as the four boroughs. Each borough will grant the victory points at another time of day. To get the victory points a player of the tribe needs to control the village when the countdown hits zero.
Vobliehanie3.png
The player can enable to show the defense modifiers directly on the overview screen.
Vobliehanie4.png
The defense malus is symbolized by a colored and cracked shield.

The district name cannot be changed by the player!

But player is able to construct buildings and recruit troops
Vobliehanie5.png
The malus is also listed in the active effects

Also note the loyalty of 1 (Loyalty always remains on 1)

Outside of that the village behaves just like a normal village
Bodyvplyvu.png
Tribe wins the world when it gains required amount of influence points. A report is sent to all players when a tribe has 80% of the required points