Runové vojny: Rozdiel medzi revíziami

Zo stránky Tribalwars Wiki SK
Jump to navigation
dBez shrnutí editace
dBez shrnutí editace
 
(5 medziľahlých úprav od rovnakého používateľa nie je zobrazených.)
Riadok 1: Riadok 1:
<table border="0" width="100%" bgcolor="NavajoWhite"><tr><td><center>[[Koniec hry]] • [[Dominancia|Svetová dominancia]] • [[Runové vojny]] • [[Veľké obliehanie]] • [[Vek osvietenstva]]</center></td></tr></table>
''Po celé storočia bola legenda zabudnutá. Pochovaná pod hromadou prachu a ťažkých kníh. Len starý ľud sa k nej občas vracal počas svojho rozprávania pri ohni, aby si ohrial srdcia počas chladných zimných nocí. Príbeh o skúške, neposlušnosti a zrade; rozprávanie o miestach s obrovskou mocou. A v centre legendy: magické runové kamene, vytesané počas dávnych dôb. Kamene schopné ničiť; moc obrovská avšak zradná. Runové kamene boli považované za príliš nebezpečné pre ruky smrteľníkov, to preto boli ich tvorcami ukryté - a mali byť objavené iba v dobách najväčších konfliktov a bojov, v dobách najväčšej núdze. Mal ich nájsť a zmocniť sa ich iba ten najmocnejší vládca; a ukončiť svár, ohrozujúci kráľovstvá a zabraňujúce vytúženému mieru...''<br>
''Po celé storočia bola legenda zabudnutá. Pochovaná pod hromadou prachu a ťažkých kníh. Len starý ľud sa k nej občas vracal počas svojho rozprávania pri ohni, aby si ohrial srdcia počas chladných zimných nocí. Príbeh o skúške, neposlušnosti a zrade; rozprávanie o miestach s obrovskou mocou. A v centre legendy: magické runové kamene, vytesané počas dávnych dôb. Kamene schopné ničiť; moc obrovská avšak zradná. Runové kamene boli považované za príliš nebezpečné pre ruky smrteľníkov, to preto boli ich tvorcami ukryté - a mali byť objavené iba v dobách najväčších konfliktov a bojov, v dobách najväčšej núdze. Mal ich nájsť a zmocniť sa ich iba ten najmocnejší vládca; a ukončiť svár, ohrozujúci kráľovstvá a zabraňujúce vytúženému mieru...''<br>
<br>
<br>
Riadok 16: Riadok 19:
Kmeň, ktorý prekoná tieto výzvy a udrží si '''60 % runových dedín''' na všetkých kontinentoch '''počas 14 dní''', získa ich moc a ovládne svet!
Kmeň, ktorý prekoná tieto výzvy a udrží si '''60 % runových dedín''' na všetkých kontinentoch '''počas 14 dní''', získa ich moc a ovládne svet!


<br><br>
[[Súbor:Rune-village.png|center]]<br><br>[[Súbor:Rune-village-night.png|center]]
<br><br>


Aby ste mali lepšiu predstavu o tom, ako bude takýto svet fungovať, nižšie o ňom nájdete viac informácií. Hra s Runovými vojnami sa všeobecne delí na tri hlavné obdobia.
Aby ste mali lepšiu predstavu o tom, ako bude takýto svet fungovať, nižšie o ňom nájdete viac informácií. Hra s Runovými vojnami sa všeobecne delí na tri hlavné obdobia.
[[Súbor:Rune-village.png|center]]<br><br>[[Súbor:Rune-village-night.png|center]]


== '''Prípravné obdobie''' ==
== '''Prípravné obdobie''' ==
Riadok 26: Riadok 30:
== '''Dobyvačné obdobie''' ==
== '''Dobyvačné obdobie''' ==
Po zjavení sa runových dedín sa stratégia zmení. Hlavným cieľom každého kmeňa bude dobyť runové dediny na všetkých kontinentoch. Predvídaví vodcovia toto určite vezmú do úvahy už na začiatku a prispôsobia podľa toho svoju stratégiu počas prípravného obdobia. Menšie kmene budú mať tiež nové možnosti, ako napríklad zaútočenie v správny čas a ukradnutie cenných runových dedín z väčších kmeňov.
Po zjavení sa runových dedín sa stratégia zmení. Hlavným cieľom každého kmeňa bude dobyť runové dediny na všetkých kontinentoch. Predvídaví vodcovia toto určite vezmú do úvahy už na začiatku a prispôsobia podľa toho svoju stratégiu počas prípravného obdobia. Menšie kmene budú mať tiež nové možnosti, ako napríklad zaútočenie v správny čas a ukradnutie cenných runových dedín z väčších kmeňov.
[[Súbor:Runavdedine.png|center]]


V prvej časti dobyvačného obdobia musíte najskôr poraziť obranné jednotky runových dedín a následne ich dobyť. Potom sa pozornosť presunie na ich následnú obranu pred inými hráčmi a kmeňmi. Keďže sú runové dediny oslabené (-50% obranná sila), bude náročnejšie udržať si ich a ubrániť ich pred nepriateľom. Preto bude nutné mať prehľad o pohybe nepriateľských jednotiek a efektívne presúvať obrannú armádu medzi jednotlivými dedinami. Iba tým najlepším sa podarí dobyť a udržať si požadovaný počet runových dedín na jednotlivých kontinentoch.
V prvej časti dobyvačného obdobia musíte najskôr poraziť obranné jednotky runových dedín a následne ich dobyť. Potom sa pozornosť presunie na ich následnú obranu pred inými hráčmi a kmeňmi. Keďže sú runové dediny oslabené (-50% obranná sila), bude náročnejšie udržať si ich a ubrániť ich pred nepriateľom. Preto bude nutné mať prehľad o pohybe nepriateľských jednotiek a efektívne presúvať obrannú armádu medzi jednotlivými dedinami. Iba tým najlepším sa podarí dobyť a udržať si požadovaný počet runových dedín na jednotlivých kontinentoch.

Aktuálna revízia z 13:26, 11. júl 2019

Koniec hrySvetová dominanciaRunové vojnyVeľké obliehanieVek osvietenstva


Po celé storočia bola legenda zabudnutá. Pochovaná pod hromadou prachu a ťažkých kníh. Len starý ľud sa k nej občas vracal počas svojho rozprávania pri ohni, aby si ohrial srdcia počas chladných zimných nocí. Príbeh o skúške, neposlušnosti a zrade; rozprávanie o miestach s obrovskou mocou. A v centre legendy: magické runové kamene, vytesané počas dávnych dôb. Kamene schopné ničiť; moc obrovská avšak zradná. Runové kamene boli považované za príliš nebezpečné pre ruky smrteľníkov, to preto boli ich tvorcami ukryté - a mali byť objavené iba v dobách najväčších konfliktov a bojov, v dobách najväčšej núdze. Mal ich nájsť a zmocniť sa ich iba ten najmocnejší vládca; a ukončiť svár, ohrozujúci kráľovstvá a zabraňujúce vytúženému mieru...

Runestone header.png

Čo sú to Runové vojny?

V podstate sa jedná o dobytie určitých miest na mape a udržanie si nadvlády nad nimi po určitý čas.

Samotné svety sa podobajú na tie, na ktoré ste už zvyknutí a poznáte ich, takže môžete naďalej využívať osvedčené stratégie. Všetko to však bude mať jeden zaujímavý háčik!

Po určitom čase sa na mape zjavia tajomné runové dediny a vašou úlohou bude dobyť ich. Ich ovládnutie povedie k víťazstvu vo svete. Nie je to však také jednoduché, ako to môže vyznievať! Musíte predovšetkým prekonať niekoľko náročných výziev.

  • Prvou výzvou bude porazenie obranných vojsk, ktoré strážia runové dediny; prastarý kult, prisahajúci chrániť tajomstvá rún!
  • Druhou výzvou bude ubránenie dobytých dedín. Runy oslabujú jednotky v runovej dedine, takže ich bránenie bude o to namáhavejšie.
  • Treťou výzvou bude udržanie si dostatočného počtu dedín! Nestačí dobyť jednu runovú dedinu, ale 60 % z nich na každom kontinente!


Kmeň, ktorý prekoná tieto výzvy a udrží si 60 % runových dedín na všetkých kontinentoch počas 14 dní, získa ich moc a ovládne svet!



Rune-village.png



Rune-village-night.png



Aby ste mali lepšiu predstavu o tom, ako bude takýto svet fungovať, nižšie o ňom nájdete viac informácií. Hra s Runovými vojnami sa všeobecne delí na tri hlavné obdobia.

Prípravné obdobie

Začiatky hry budú také, na aké ste v Divokých kmeňoc už zvyknutí. Vybudujete svoju dedinu, naverbujete mocnú armádu, porazíte svojho nepriateľa a zaberiete ďalšie dediny. Následne sa však objavia runové dediny!

Dobyvačné obdobie

Po zjavení sa runových dedín sa stratégia zmení. Hlavným cieľom každého kmeňa bude dobyť runové dediny na všetkých kontinentoch. Predvídaví vodcovia toto určite vezmú do úvahy už na začiatku a prispôsobia podľa toho svoju stratégiu počas prípravného obdobia. Menšie kmene budú mať tiež nové možnosti, ako napríklad zaútočenie v správny čas a ukradnutie cenných runových dedín z väčších kmeňov.

Runavdedine.png

V prvej časti dobyvačného obdobia musíte najskôr poraziť obranné jednotky runových dedín a následne ich dobyť. Potom sa pozornosť presunie na ich následnú obranu pred inými hráčmi a kmeňmi. Keďže sú runové dediny oslabené (-50% obranná sila), bude náročnejšie udržať si ich a ubrániť ich pred nepriateľom. Preto bude nutné mať prehľad o pohybe nepriateľských jednotiek a efektívne presúvať obrannú armádu medzi jednotlivými dedinami. Iba tým najlepším sa podarí dobyť a udržať si požadovaný počet runových dedín na jednotlivých kontinentoch.

Vládnuce obdobie

Keď sa kmeňu podarí dobyť všetky potrebné runové dediny, spustí sa posledný odpočet - po jeho skončení kmeň zvíťazí! V tomto období si musí dominujúci kmeň vybrať, či bude svoju pozornosť zameriavať na ochranu ovládnutých runových dedín, alebo riskovať a pokúsiť sa dobyť aj tie zvyčné. Nesmie však pritom zabúdať, že aj ďalšie kmene majú svoje stratégie a môžu sa pokúsiť zvrátiť situáciu - napríklad dobytím kľúčových runových dedín vládnuceho kmeňa. Ale sú tu aj ďalšie stratégie, napríklad útočenie na verbovacie centrá nepriateľa a pokus o zamedzenie podporovania runových dedín čerstvými jednotkami. Rozhodnutie je iba na vás!